Repeat lanceert “groene premiums”
Onder de noemer Green Products heeft Repeat een nieuw assortiment premiums van gerecyclede en biologisch afbreekbare producten aan zijn assortiment toegevoegd. 'Van deze producten weten...
Onder de noemer Green Products heeft Repeat een nieuw assortiment premiums van gerecyclede en biologisch afbreekbare producten aan zijn assortiment toegevoegd. 'Van deze producten weten...
Sell-Plan uit Weesp lanceert online loyalityshops. Deelnemers aan spaarprogramma's kunnen via een website cadeaus bestellen en online hun spaarsaldo bekijken.''Catalogi met spaarproducten raken snel verouderd....
Volgens het Amerikaanse marketingblad AdAge gaat Coca-Cola zich nadrukkelijk positioneren als milieuvriendelijk bedrijf door t-shirts op de markt te brengen die zijn gemaakt van gerecyclede...
Met ingang van juni gaat de Meppelse distributeur Staat & Co ook vlaggen leveren. Volgens directeur Hans van der Ouw is er plaats voor een...
Coca-Cola en Pepsi houden op reclame te maken voor 'ongezonde' producten als frisdranken, die is gericht op kinderen onder de twaalf jaar. Op deze doelgroep...
Amstel komt opnieuw met een opvallend premium: de Amstel Reservebank. Altijd handig wanneer er wat vrienden voetbal komen kijken en er te weinig stoelen zijn.De...
De strijd tegen overgewicht bij kinderen en de invloed die reclamemakers zouden hebben op het ontstaan en in stand houden daarvan, woedt al enige jaren...
Ruim 80 procent van alle Amerikanen, die meedoen aan een loyaltyprogramma, beveelt dit programma aan bij familie en vrienden.Gemiddeld vertelt een ''active member'' over het...
Op 14, 15 en 16 mei organiseerde Het Portaal Uitgevers de eerste PromZ Golf Challenge op drie golfbanen in de omgeving van Denia in Spanje....