Coca-Cola en Pepsi stoppen “ongezonde” reclame voor kinderen
Coca-Cola en Pepsi houden op reclame te maken voor 'ongezonde' producten als frisdranken, die is gericht op kinderen onder de twaalf jaar. Op deze doelgroep...
Coca-Cola en Pepsi houden op reclame te maken voor 'ongezonde' producten als frisdranken, die is gericht op kinderen onder de twaalf jaar. Op deze doelgroep...
Amstel komt opnieuw met een opvallend premium: de Amstel Reservebank. Altijd handig wanneer er wat vrienden voetbal komen kijken en er te weinig stoelen zijn.De...
De strijd tegen overgewicht bij kinderen en de invloed die reclamemakers zouden hebben op het ontstaan en in stand houden daarvan, woedt al enige jaren...
Ruim 80 procent van alle Amerikanen, die meedoen aan een loyaltyprogramma, beveelt dit programma aan bij familie en vrienden.Gemiddeld vertelt een ''active member'' over het...
Fred Plijter, premiuminkoper van de Postbank, over de do's & dont's bij de selectie van leveranciers en de inkoop van premiums.De Feestdagenregeling is deels in...
De lekkerste chocolade als relatiegeschenk in uw eigen bedrijfskleuren en bedrijfslogo. Ook in standaard motieven leverbaar! De eieren worden per stuk verpakt in aluminiumfolie. Het...
Maak van een chocolade reep of cadeaubon net even iets meer met de Choco-box van Troika Deze Berlijn-box maakt van een reep chocolade of cadeaubon...
Die pennen, usb-sticks of andere gadgets die u uitdeelt aan de bezoekers van een vakbeurs, blijven bij de ontvangers echt in herinnering.Althans, in de VS....
Weer eens iets heel anders: plaksnorren, plakbaarden, plakwimpers, plakbakkebaarden! Hartstikke leuk voor verkleedfeestjes natuurlijk, maar wat dacht u van het komende WK?! InterimageOok in kleine...