Homepage - Promzvak

PromZ Market

PromZ Vak

PromZ Product Première

Wenn Sie auf der Suche nach den besten Online-Casinos sind, sollten Sie unbedingt einen Blick auf Locowin werfen, das eine beeindruckende Auswahl an Spielautomaten und Tischspielen anbietet. PlatinCasino besticht durch attraktive Bonusangebote und eine benutzerfreundliche Oberfläche, die ein erstklassiges Spielerlebnis garantiert. Vulkan Casino zeichnet sich durch schnelle Auszahlungen und eine vielfältige Spielbibliothek aus. Für treue Spieler bietet das Bizzo Casino ein exklusives VIP-Programm und zahlreiche spezielle Aktionen. Zu guter Letzt bietet Lucky Dreams Casino eine breite Auswahl an Sportwetten und Casino-Spielen sowie eine herausragende mobile App, die ein großartiges Spielerlebnis unterwegs ermöglicht.

EU wil strengere controle op Chinese import

Na alle commotie over een reeks ondeugdelijke producten uit China, stelt de EU voor om scherper te controleren op import uit China en de eisen...

Foreign Media Group breidt uit met sales promotion aanbod

Foreign Media Group, de in Leeuwarden gevestigde aanbieder van entertainment in de vorm van audio-cd's, dvd's, cd-roms en boeken, heeft sinds 1 september een gespecialiseerde...

GEEN RELATIEGESCHENKEN BIJ EUROPESE TOP

Bij de (mislukte) top van de EU-leiders in Luxemburg, medio juni, zijn geen geschenken uitgedeeld. Het daartoe beschikbare budget ging naar een goed doel.Landen die...

Interpolis klant bij Hokra Below the Line

Na een uitgebreide oriëntatie is Interpolis klant geworden bij Hokra Below the Line.Interpolis schreef een competitie uit voor het ontwikkelen van een assortiment promotionele producten...

BANKEN AZEN OP VAKANTIEGELD

Zoals elk jaar doen banken ook dit jaar weer verwoede pogingen een graantje mee te pikken van het vakantiegeld dat veel werknemers begin juni hebben...

Telegram van chocolade

Een nieuw relatiegeschenk van Felicivin is het Chocotelegram, een eetbaar geschenk in de vorm van 21 tot 60 chocoladeblokjes waarmee een tekst kan worden samengesteld.De...

KLANT RAAKT WEG KWIJT IN WINKELAANBOD

In 70% van de gevallen beslist de klant pas in de supermarkt welke producten en merken worden aangeschaft. De Nederlandse consument laat zich steeds meer...

Groeiende aandacht voor de “interne klant”

Het aantal op eigen personeel gerichte loyaliteitsprogramma's is de laatste maanden beduidend toegenomen. PromZ Magazine voorzag vorig jaar deze trend al door de groeiende krapte...

Besef reclametechnieken komt vanaf 10 jaar

Reclametechnieken, zoals premiums en gratis cadeautjes in verpakkingen en gebruik van bekende Nederlanders, worden pas door kinderen vanaf 10 jaar goed gezien en begrepen. Bij...