Vak NewZ
TOM WILMS NIEUWE JURYVOORZITTER ESPRIX
Tom Wilms, manager media bij Grolsch, is benoemd tot juryvoorzitter van de Esprix, de jaarlijkse vakprijzen voor de beste direct marketing- en sales promotioncampagnes. Wilms...
STIJGING IN ONLINE EN TRADITIONELE VERKOPEN
De Nederlandse consument heeft meer besteed, zowel op het gebied van online winkelen als in het gewone retailkanaal.De omzet van de Nederlandse thuiswinkelbranche op internet...
VOORMALIG MANAGEMENTTEAM JURJEN DE VRIES START 2BMADE
Bert Finke, Mark Tromp en Barry van Zadelhoff zijn van start gegaan met 2BMade, Partner for Premiums. Het bedrijf opereert vanuit het Friese Sneek. Het...
ETHISCHE GEDRAGSCODE ICC NU OOK VOOR ACTIEMARKETING
De International Chamber of Commerce heeft zijn gedragscode (de International Code of Advertising Practice) vernieuwd en nu ook van toepassing verklaard op actiemarketing. Bovendien zijn...
Erik Romijn van Heineken naar House of Sports
Erik Romijn verruilt per 1 april Heineken voor Sportmarketingbureau House of Sports. Romijn (39) was de afgelopen zestien jaar werkzaam voor Heineken, waar hij diverse...
Nieuwe managers bij Thermopatch
Thermopatch is proud to announce the following three promotions. Tim Merris, Dave Whiteside and Gayle Goins have each been promoted to Regional Sales Manager. Their...
Direct marketing a la Big Brother is watching you
Stel je voor: je krijgt een cd-rom opgestuurd met een geel Post-it papiertje er op met de tekst: ‘Dit is interessant voor jou. Het bevat...
Uitgaven aan relatiegeschenken weer omhoog
Ondanks het verslechterde economische klimaat geeft het Nederlandse bedrijfsleven dit jaar meer uit aan relatiegeschenken dan vorig jaar. In totaal geven bedrijven voor 677 miljoen...
Veel premiumacties in de race voor Esprix
Een opvallend groot aantal acties waarin een premium een rol speelt, is genomineerd voor een Esprix, de prijs voor de beste direct marketing- en sales...
