Vak NewZ
DAT IS HANDIG: EEN PLASTIC KAKKERLAK!
Een Amerikaans marketingadviesbureau vroeg zijn relaties naar het leukste, nuttigste en meest nutteloze relatiegeschenk dat zij in 2005 mochten ontvangen.De vraag leverde een keur aan...
SUPER DE BOER INTRODUCEERT EIGEN MAGAZINE
Super de Boer heeft een nieuw magazine op de markt gebracht onder de titel Lekker Leven. In dit blad worden ook consumentenacties aangekondigd.Naast acties, bevat...
IGC GROEP SCHERPT ETHISCHE CODE AAN
Tijdens een recente internationale conferentie heeft de IGC Groep, een internationale groep van bedrijven in promotionele producten waarvan Staat & Co het Nederlandse lid is,...
INSTORE MEDIA VAAK ALS STOREND ERVAREN
Bijna de helft van het winkelend publiek ervaart instore media in (kleding)winkels als irritant. Dit komt naar voren uit een onderzoek van het modevakblad Textilia....
Klanten Tintelingen goed voor 360.000 euro voor goede doelen
Aanbieder van Eigen Keuze kerstpakketten Tintelingen heeft namens zijn klanten 360.000 euro overgemaakt aan 54 verschillende goede doelen. Dit totaalbedrag kan het bedrijf schenken omdat...
65% VAN BEDRIJVEN GEEFT KERSTPAKKET AAN PERSONEEL
Een recente peiling onder het PromZ Opdrachtgeverspanel (166 door marktonderzoekbureau IBT via internet benaderde bedrijven) laat zien dat 65% van die bedrijven dit jaar kerstpakketten...
EU WIL ALLEEN NOG KINDVEILIGE AANSTEKERS TOESTAAN
De Europese Commissie zint op een verbod op aanstekers die er niet uitzien als aanstekers. Het gaat om uitvoeringen in de vorm van autootjes, telefoontjes...
SLECHTS EEN GOUDEN ESPRIX UITGEREIKT
De vakjury van de Esprix vond slechts één actiemarketingcampagne uit 2005 goud waard. Dit eremetaal ging naar de campagne Chatman van opdrachtgever Hi en bureau...
POPULARITEIT ONLINE CADEAUSYSTEMEN GROEIT
Er komen steeds meer aanbieders van cadeausystemen. Dit zijn systemen waarbij relaties en/of eigen personeel hun relatiegeschenk of eindejaarspakket online kunnen bekijken en bestellen.Tintelingen.nl, Pluimen.nl,...