Vak NewZ
DAT IS HANDIG: EEN PLASTIC KAKKERLAK!
Een Amerikaans marketingadviesbureau vroeg zijn relaties naar het leukste, nuttigste en meest nutteloze relatiegeschenk dat zij in 2005 mochten ontvangen.De vraag leverde een keur aan...
SUPER DE BOER INTRODUCEERT EIGEN MAGAZINE
Super de Boer heeft een nieuw magazine op de markt gebracht onder de titel Lekker Leven. In dit blad worden ook consumentenacties aangekondigd.Naast acties, bevat...
IGC GROEP SCHERPT ETHISCHE CODE AAN
Tijdens een recente internationale conferentie heeft de IGC Groep, een internationale groep van bedrijven in promotionele producten waarvan Staat & Co het Nederlandse lid is,...
INSTORE MEDIA VAAK ALS STOREND ERVAREN
Bijna de helft van het winkelend publiek ervaart instore media in (kleding)winkels als irritant. Dit komt naar voren uit een onderzoek van het modevakblad Textilia....
Klanten Tintelingen goed voor 360.000 euro voor goede doelen
Aanbieder van Eigen Keuze kerstpakketten Tintelingen heeft namens zijn klanten 360.000 euro overgemaakt aan 54 verschillende goede doelen. Dit totaalbedrag kan het bedrijf schenken omdat...
Nieuw adres voor NSD-Etipost
NSD-Etipost heeft per half juni een nieuw adres in Rotterdam. De nieuwe gegevens zijn:NSD-Etipostpostbus 62343002 AE RotterdamTel: 010-2040300Fax: 010-2040301etipost@etipost.nl
Product placements hebben geen positief effect
Veel marketingactiviteiten waarbij consumentenproducten geintegreerd werden met media als tv, film en muziek zijn hopeloos mislukt. Deze vorm van marketing werd kort geleden nog door...
Vakopleiding van start
De branchevereniging Platform Promotional Products (PPP) gaat in het voorjaar voor zijn leden van start met een opleidingsprogramma, dat erop gericht is de nieuwe, jonge...
Zeg het met planten!
Met steun van Plants for People (een internationaal initiatief voor kennisverspreiding over de kenmerken en voordelen van planten op de werkplek) en in samenwerking met...