Kruidvat scoort met Neopets-actie - Promzvak

Kruidvat scoort met Neopets-actie

Kruidvat wil niet louter als voordeeldrogisterij bekend wil staan. Scherpe prijzen zijn een belangrijke propositie, maar Kruidvat wil zijn klanten ook iets bieden om sympathie en loyaliteit te bewerkstelligen. Vandaar dat de drogisterijketen een Amerikaans character, de Neopet, omarmde.Frank Felix (Kruidvat): ‘Hoewel Kruidvat zeker geen onbekende is met promoties, was de omvang van de geplande Neopets-actie voor ons wel nieuw. Acht weken lang, veel verschillende producten en dan ook nog eens merchandise. En er waren nogal veel partijen bij betrokken, waarbij we met lange planningstijden te maken hadden.’ In PromZ Magazine nr 4, die deze week verschijnt, wordt de Neopets-actie van Kruidvat en Halo Nederland (en wat er zoal komt kijken als het gaat om licenties, zoals in het geval van de Neopets) nader toegelicht.