Vak NewZ
iPod Nano “trigger” in actie Peugeot 207 Color-line
In het najaar van 2006 wilde Peugeot de aandacht vestigen op de Peugeot 207 Color-line. Er werd een e-mail en direct mail campagne ontwikkeld om...
Apple “marketingheld” nummer 1
Kent de Nederlandse marketeer nog 'marketinghelden', marketeers die als voorbeeld voor buitengewoon vakmanschap gezien worden? Ja. Bovenaan de lijst staat Apple met voorman Steve Jobs.http://dev.promz.nl/uploads/campaigner/images/63975032-stevejobsceoapple.jpgOp...
JOS! PREMIUMS & GIFTS UITGEROEPEN TOT DISTRUBUTOR OF THE YEAR
Op de vorige week gehouden PromZ Event 2005, de vakbeurs voor promotionele producten en relatiegeschenken, is Jos! Premiums & Gifts tot Distributor of the Year...
Groeiende interesse voor ‘sociale winst”
Sociale winst lijkt het nieuwe buzzword te zijn in het bedrijfsleven. Bedrijven willen steeds meer dat hun werknemers ten behoeve van een goed doel een...
“Energiebesparing” nieuw goed voornemen
Als we een aantal onderzoeken naar goede voornemens voor 2008 bij elkaar leggen, dan komt daar uit naar voren dat gezond eten, meer bewegen en...
SESAMSTRAAT ZET IN OP MERCHANDISE
Om het hoofd te bieden aan populaire kinderhelden als K3, Teletubbies, Winnie the Pooh en Nijntje gaat Sesamstraat zijn merchandise flink opvoeren. De nieuwe licentiehouder...
“MVO is meer dan een leuk tekstje in het jaarverslag”
Medio juni presenteerde Play Fair 2008, een coalitie van vakbonden en actiegroepen, een alarmerend rapport over slechte arbeidsomstandigheden in vier Chinese fabrieken waar olympische merchandise...
PromZ Magazine nummer 3 is verschenen.
Fred Plijter, premiuminkoper van de Postbank, over de do's & dont's bij de selectie van leveranciers en de inkoop van premiums.De Feestdagenregeling is deels in...
Drie Nederlandse bedrijven wereldwijd het duurzaamst
Drie Nederlandse bedrijven hebben ondernemingen uit de hele wereld achter zich gelaten op het gebied van duurzaamheid.In de jaarlijks samengestelde duurzaamheidsindices van Dow Jones werden...