Goud voor vrachtwagentjesactie van DE - Promzvak

Goud voor vrachtwagentjesactie van DE

De vrachtwagentjesactie van Douwe Egberts – waarin ook nog eens 20 andere A-merken participeren – is goed voor goud! De actie is dan ook uitgeroepen tot de PromZ Premium Promotion of the Year 2011.

De vrachtwagentjes van DE is de vierde premiumpromotie op rij die door PromZ Magazine tot de beste premiumpromotie van het jaar is uitgeroepen. In 2008 ging de onderscheiding naar de Welpies van AH, in 2009 naar de Cassettestick van Heineken en in 2010 was de prijs voor de Dutch Dress van Bavaria.
Reclamebureau Com&Sense ontwierp alle communicatie- en winkelmateriaal voor de vrachtwagentjesactie en Douwe Egberts’ vaste premiumleverancier Interimage leverde de premiums.

Fietsenspringer
De actie is een echte fietsenspringer, zoals dat in vakjargon heet. ‘Deze vrachtwagenactie is een van onze beste acties, en dat zien ook de retailers en de participerende merken in hun cijfers terug,’ aldus Govert Verbeek, promotie manager Sara Lee/DE en geestelijk vader van de actie.

Lees meer in PromZ Magazine nr 4, die binnenkort verschijnt.

vrachtwagen-DE_2011