Relatiegeschenken intermediair vallen niet in de smaak bij klant
Ruim 75% van de verzekeringsadviseurs geeft zijn klanten regelmatig relatiegeschenken. De presentjes die zij meenemen zijn echter niet van het soort waar de klant op...
Ruim 75% van de verzekeringsadviseurs geeft zijn klanten regelmatig relatiegeschenken. De presentjes die zij meenemen zijn echter niet van het soort waar de klant op...
De vakbeurs PromZ Event 2003 trok bijna 7000 bezoekers. Een lichte stijging ten opzichte van de 6692 bezoekers in 2002. De standhouders waren ook dit...
Grolsche Bierbrouwerij Nederland heeft de communicatie voor Miller Genuine Draft op de Nederlandse markt ondergebracht bij communicatie-adviesbureau Brüggenwirth, Maas & Boswinkel. Grolsch Horeca heeft de...
De tender van KLM nadert zijn ontknoping. De luchtvaartmaatschappij verwacht binnen twee weken bekend te zullen maken wie de komende jaren zijn promotionele artikelen mag...
De Nederlandse Hartstichting en Holland Fit hebben een"gezond geschenk" ontwikkeld, de zogeheten Fitbox. De Hartstichting en Holland richten zich op werkgevers om de Fitbox in...
Thermopatch is proud to announce the following three promotions. Tim Merris, Dave Whiteside and Gayle Goins have each been promoted to Regional Sales Manager. Their...
Stel je voor: je krijgt een cd-rom opgestuurd met een geel Post-it papiertje er op met de tekst: ‘Dit is interessant voor jou. Het bevat...
Ondanks het verslechterde economische klimaat geeft het Nederlandse bedrijfsleven dit jaar meer uit aan relatiegeschenken dan vorig jaar. In totaal geven bedrijven voor 677 miljoen...
Een opvallend groot aantal acties waarin een premium een rol speelt, is genomineerd voor een Esprix, de prijs voor de beste direct marketing- en sales...