NIEUWE GEDRAGSCODE VOOR STREETMARKETING
De leden van de DDMA (Dutch Dialogue Marketing Association) hebben de nieuwe gedragscode voor streetmarketing aangenomen. Streetmarketing is de verzamelnaam voor o.m. directe verkoop, leden-,...
De leden van de DDMA (Dutch Dialogue Marketing Association) hebben de nieuwe gedragscode voor streetmarketing aangenomen. Streetmarketing is de verzamelnaam voor o.m. directe verkoop, leden-,...
De Federatie Nederlandse Levensmiddelen Industrie (FNLI) vindt dat alle basisscholen kinderen moeten leren bewust(er) om te gaan met reclame. De lessen van de Stichting Reklame...
Vanaf 11 maart a.s. mogen alleen nog kindveilige aanstekers worden geproduceerd of geïmporteerd in de EU. De zogeheten novelty lighters gaan volledig in de ban....
Hoe moeilijk het kan zijn om medewerkers tevreden te laten zijn over nieuwe bedrijfskleding, blijkt maar weer eens uit de onvrede van het cabinepersoneel van...
Volkswagen, officieel sponsor van het Nederlands Olympisch team, haakt met een sales promotion actie in op de Olympische Winterspelen, die binnenkort in Turijn van start...
Nederlandse bedrijven overtreden massaal de regels die gelden voor WK-acties. De voetbalbond KNVB heeft inmiddels medewerkers en vrijwilligers ingeschakeld om overtreders op te sporen.Dit meldt...
Apple is het innovatiefste bedrijf ter wereld. Google staat nummer twee op deze ranglijst, gevolgd door 3M. Dit komt naar voren uit het onderzoek van...
Hokra Below the Line uit Noordeloos, Allround Werbeservice uit Bochum en McNess Marketing Services uit Turnhout zijn de initiatiefnemers van de internationale versie van interpresent.com,...
De aandacht voor specifieke productpromoties, zoals proefproducten in de brievenbus of demonstraties in winkels door fabrikanten, lijkt toe te nemen. Reden voor marktonderzoekbureau MarketResponse om...