EUROPESE CONSUMENTEN WILLEN HETZELFDE
Voor steeds meer Europeanen is winkelen een ontspannende bezigheid, zo blijkt uit onderzoek van Future Foundation, de internationale denktank van Experian. Future Foundation onderzoekt en...
Voor steeds meer Europeanen is winkelen een ontspannende bezigheid, zo blijkt uit onderzoek van Future Foundation, de internationale denktank van Experian. Future Foundation onderzoekt en...
Naar aanleiding van de laatste jaarwisseling heeft het Nederlandse bedrijfsleven 4,2 miljoen kerst- en eindejaarspakketten cadeau gedaan. Dat meldt het voorlichtingsbureau Kerstpakketten. Dat is iets...
Retailers en fabrikanten van fast moving consumer goods willen weer samenwerken om onderscheidend vermogen te creëren en groei te realiseren. Dit blijkt uit het onderzoek...
Na al het oranje promotiegeweld gaan we weer over tot de orde van de dag. De promotiekalender geeft het jaarlijkse "back to school" thema weer...
Het traditionele kerstpakket is het meest gebruikelijke geschenk met de feestdagen: 64% van alle werknemers (op een totaal van 7.030.000) neemt een doos met meerdere...
KEGA | promotional partners hield een onderzoek onder marketingmanagers en werknemers van de afdeling marketing van Nederlandse bedrijven om te achterhalen welke onderdelen van het...
Bijna alle Amerikaanse studenten geneeskunde worden door de farmaceutische industrie benaderd met cadeautjes en gratis lunches. Dat blijkt uit een enquête onder 1143 medische studenten...
Vergeleken met andere Europese landen heeft Nederland de loyaalste werknemers. Nederland telt het hoogste aantal werknemers dat zich affectief betrokken voelt bij de organisatie van...
Als u liever trouwe en tevreden klanten in plaats van prijskopers hebt, geef dan vorm aan een promotiebeleid dat door het jaar heen een doordachte...