25-jarig LM Accessoires richt blik op Nederland
Hoewel het in deze moeilijke tijd zowel voor suppliers als voor distributors een hoop tijd en energie kost om promotionele producten te verkopen, is het...
Hoewel het in deze moeilijke tijd zowel voor suppliers als voor distributors een hoop tijd en energie kost om promotionele producten te verkopen, is het...
Zet 4 en 5 september vast in uw agenda. Dan vinden de Leveranciersdagen plaats, evenals vorig jaar in hal 5 van de Jaarbeurs Utrecht. De...
Op de jaarlijkse Leveranciersdag van Compacon (medio februari) zei Ton Löbker dat samenwerkingen met suppliers verbeteren. Daarnaast stelde hij dat de overspannen marktsituatie het imago...
Begin dit jaar vertrok Toppoint met een groep trouwe klanten naar Oostenrijk voor een paar dagen wintersport.Ruim 40 distributeurs hebben vijf dagen in Saalbach Hinterglemm...
Drie nieuwe productlijnen markeren het nieuwe PF Concept. 'De p van product is weer heel belangrijk,' zegt Serge Mertens, sinds een jaar directeur Benelux bij...
Op kinderen gerichte marketing en reclame – inclusief premiums - voor food ligt weer onder vuur, net als een paar jaar geleden toen de toorn...
De budgetten voor promotionele producten, relatiegeschenken en kerstpakketten zijn in 2012 iets gedaald ten opzichte van 2011, maar ze liepen minder terug dan verwacht. Uit...
In het kader van de KNVB-campagne 'Zonder Respect Geen Voetbal' kiezen Lipton Ice Tea en de KNVB samen aan het eind van de competitie het...
Promodeluxe introduceert op PromZ Event 2013 ReturnMoi-tags op de business to business markt. ReturnMoi is een bedrijf in mobiele 'Lost & Found'-labels waarmee verloren voorwerpen...