Inspirerende salessessies tijdens de Leveranciersdagen - PromZ Vak

Inspirerende salessessies tijdens de Leveranciersdagen

Inspirerende salessessies tijdens de Leveranciersdagen Tijdens de Leveranciersdagen geeft marketingprof. Henry Robben (Nyenrode) op 2 september voor suppliers en distributeurs een praktisch gastcollege over de impact van relatiegeschenken. Op 3 september is er een ontbijtsessie met Harrie van Heck onder de titel ‘Verkopen bestaat niet! Je kunt mensen wel laten kopen!’

Een gevleugelde uitspraak van Henry Robben: ‘Het relatiegeschenk is de smeerolie van het bedrijfsleven.’ Hij is een warm pleitbezorger van relatie- en eindejaarsgeschenken en kerstpakketten als loyaltytool voor het verstevigen van de relatie met klanten en eigen personeel. Prof. dr. Henry Robben deed al in 1994 onderzoek naar het effect van het geven en ontvangen van cadeaus. Hij publiceerde hierover o.a. in het Journal of Economic Psychology.

Extra verkoopargumenten
Henry Robben verzorgt een inspirerende sessie en geeft nieuwe inzichten en extra verkoopargumenten waarmee u uw klanten kan overtuigen van de kracht die uitgaat van relatie- en eindejaarsgeschenken, loyaltyprogramma’s etc. De sessie van Henry Robben wordt aangeboden door PromZ Vak in samenwerking met PPP. Het gastcollege vindt plaats op woensdagochtend 2 september van 10.30 tot 11.30 uur, in de Blue Room op de beursvloer.
Aanmelden via info@hetportaal.com ovv gastcollege.

Markt bewerken Op donderdagochtend 3 september organiseert het PPP in de Purple Room een ontbijt-kennissessie met Harrie van Heck (alias dr Seelz) over ‘Verkopen bestaat niet! Je kunt mensen wel laten kopen!’ Zeker nu de economie aantrekt is het van groot belang om daadkrachtig, enthousiast en professioneel de markt te bewerken. Vandaar deze ‘sales skills tool’ workshop, waarin dr. Seelz, op een humoristische manier maar met een stevige inhoud, de deelnemers inzicht geven in het koopproces van klanten/distributeurs, aldus het PPP.
Meer informatie: www.ppp-online.nl

Twee andere sessies zijn ‘Hoe zet je als inkoper een positieve verandering in gang’ van WellMade (woensdag 2 september, 12.30 uur, Blue Room). WellMade is een initiatief van o.a. CNV Internationaal, Fair Wear Foundation en SOMO. Het uitgangspunt van WellMade is dat inkopers van Europese organisaties een grote rol spelen in het verbeteren van arbeidsomstandigheden in kledingfabrieken.
De tweede sessie is een network event ‘Over belangrijke veranderingen voor uw business’ van Promidata en Gateway3D (donderdag 3 september, 11.30 uur, Red Room).