De kracht van klassiekers
De branche moet altijd op scherp staan als klassiekers weer in the picture staan. De Fabeltjeskrant is zo’n klassieker waar weer wat om te doen...
De branche moet altijd op scherp staan als klassiekers weer in the picture staan. De Fabeltjeskrant is zo’n klassieker waar weer wat om te doen...
Xindao presenteerde zo’n vijf jaar geleden Vision 2020, een ambitieuze strategie gericht op duurzaamheid. Intussen is het al 2019. Het lijkt stil rond Xindao’s plan....
Een jaar geleden kwam Alledaags Geluk op de markt, een onderneming die zich met promotionele producten en eindejaarsgeschenken o.a. richt op distributeurs. Alledaags Geluk is...
Op 5 maart is Team Jos BV uit Brielle failliet verklaard. Het bedrijf is in 2014 opgericht en was de afgelopen jaren snel gegroeid. Helaas waren...
Garmin International neemt het in Wassenaar gevestigde Tacx - en Tacx Bottle promotions - over. ‘Garmin staat er garant voor dat zowel Tacx als Tacx...
Op 13-02-2019 is Kurz International B.V. te Hedel (Gelderland) door de rechtbank in Gelderland failliet verklaard. Als curator is aangesteld Mr. M.F.G. Mulders. Het insolventienummer...
Eric Baas, voorheen werkzaam bij BQS Textiles, is gestart als zelfstandig agent voor promotionele producten onder de naam Boxxla International. Hij werkt samen met Europese leveranciers...
Marketingprofessor Cor Molenaar vindt dat promotionele artikelen meer effect hebben als ze na de koop worden gegeven, om klanten te binden. Klanten met promotionele artikelen...
Interall Group is voor de promotionele productenbranche een exclusieve samenwerking aangegaan met Schijvens confectiefabriek Hilvarenbeek voor de productie van de duurzame (circulaire) kledinglijn Wow. Het gaat...