NewZ - Promzvak

PromZ Market

PromZ Vak

The Supplier Days

TURIJNACTIE VAN VOLKSWAGEN

Volkswagen, officieel sponsor van het Nederlands Olympisch team, haakt met een sales promotion actie in op de Olympische Winterspelen, die binnenkort in Turijn van start...

STRENGE AANPAK VAN ILLEGALE WK-ACTIES

Nederlandse bedrijven overtreden massaal de regels die gelden voor WK-acties. De voetbalbond KNVB heeft inmiddels medewerkers en vrijwilligers ingeschakeld om overtreders op te sporen.Dit meldt...

APPLE UITGEROEPEN TOT ‘s WERELDS INNOVATIEFSTE BEDRIJF

Apple is het innovatiefste bedrijf ter wereld. Google staat nummer twee op deze ranglijst, gevolgd door 3M. Dit komt naar voren uit het onderzoek van...

MEERTALIGE VERSIE VAN INTERPRESENT GELANCEERD

Hokra Below the Line uit Noordeloos, Allround Werbeservice uit Bochum en McNess Marketing Services uit Turnhout zijn de initiatiefnemers van de internationale versie van interpresent.com,...

Proefproduct favoriet bij consument

De aandacht voor specifieke productpromoties, zoals proefproducten in de brievenbus of demonstraties in winkels door fabrikanten, lijkt toe te nemen. Reden voor marktonderzoekbureau MarketResponse om...

SUPER DE BOER WIL JEUGD LATEN BEWEGEN

Super de Boer pakt groot uit met twee spaaracties. SuperKicks is een 3D-spaarkaartenactie rond voetbaltechnieken. De Jetix Jungle Weken staan in het teken van 3D...

BRITSE RETAILERS TESTEN GEAVANCEERDE KLANTENKAART

Retailers in Engeland starten een proef met een klantenkaart met RFID (Radio Frequency Identification). "Hiermee is het mogelijk klanten te herkennen als ze een winkel...

CONSUMENTEN SIEREN MOKKEN EN TASSEN VAN HAMBURGERGIGANT

McDonald's is een wereldwijde actie gestart waarbij ''gewone'' consumenten een kans maken afgebeeld te worden op de verpakkingen, die elke dag door ruim 50 miljoen...

KERSTPAKKETTENMARKT IN KAART GEBRACHT

PromZ Magazine en de branchevereniging PPP (Platform Promotional Products) brengen de Nederlandse markt voor kerstpakketten in kaart.Het onderzoek moet antwoord geven op vragen als hoeveel...