NewZ - Promzvak

PromZ Market

PromZ Vak

The Supplier Days

Landelijke actie van Douwe Egberts ondersteunt WNF

Met de landelijke actie Jungleshoppen ondersteunt Douwe Egberts het Wereld Natuur Fonds (WWF), een organisatie die MVO hoog in het vaandel heeft staan. Ook Douwe...

Het verschil tussen gewoonte en loyaliteit

Zijn klanten die regelmatig kopen ook loyale klanten? Vooral bij fast moving consumer goods (fmcg's) is loyaliteit een zware dobber.http://dev.promz.nl/uploads/campaigner/images/83669329-test.jpgDe betrokkenheid bij aankoop van fmcg's...

China verbiedt plastic boodschappentasjes

Retailers in China mogen hun klanten binnenkort geen plastic tassen meer geven om hun boodschappen in te doen. Dat heeft de Chinese overheid onlangs bekend...

Misleidende reclame op kindersites

Commerciële websites voor kinderen bevatten misleidende reclame. Het gaat om advertenties en andere commerciële uitingen die voor kinderen niet als zodanig zijn te herkennen. Dit...

België zet in op Lucky Luke

Waar Nederland wordt overspoeld met retro-acties met Wuppies, Fabeltjeskrant-poppen en Smurfen, krijgt de rest van de wereld Lucky Luke over zich heen. Dankzij België.http://dev.promz.nl/uploads/campaigner/images/90053167-luckyluuk.jpgStripcowboy Lucky...

Green gifts

Net als vrijwel alle sectoren in ondernemend Nederland, staat ook de promotionele productenbranche dit jaar in het teken van MVO (maatschappelijk verantwoord ondernemen). Dat is...

Groot aantal Esprix-inzendingen

Een record aantal van 202 inzendingen dingen dit jaar mee naar de Esprix, een vakprijs voor actiemarketingcampagnes. De prijzen voor het beste dm- en sp-werk...

Wat is hot in 2008?

Dit jaar is het jaar van het milieu, ook op het vlak van premiums en business gifts. Maar 2008 is ook het jaar van de...

Jupiler komt met EK-toeter

Het Belgische biermerk Jupiler komt met de HollandHoorn als EK-premium.  Dankzij een speciaal mechanisme kan de hoorn een zodanig volume produceren dat Oranjesupporters hun team...