Teijin Aramid kiest voor Compacon
Teijin Aramid heeft Compacon aangewezen als zijn preferred supplier voor promotionele artikelen en relatiegeschenken. Teijin Aramid is marktleider op het gebied van aramide, een sterke...
Teijin Aramid heeft Compacon aangewezen als zijn preferred supplier voor promotionele artikelen en relatiegeschenken. Teijin Aramid is marktleider op het gebied van aramide, een sterke...
PromZ Event is hét moment in het jaar waarop zo'n 6000 professionals uit het bedrijfsleven, overheden en non-profitorganisaties bij elkaar komen om te zien op...
De Eppa (European Promotional Products Association) heeft een Suppliers Steering Committee opgericht. Dit vond plaats op de eerste dag, 25 augustus jl, van proPSI in...
De Lotto heeft voor Volkswagen voor de Olympische Winterspelen in Vancouver 2010 een speciaal kraslot ontwikkeld, het Krablot. Volkswagen is al ruim 25 jaar sponsor...
De Snap van Repeat Sales Promotions en de Cyclobag van Art Poetry & Design zijn twee van de in totaal zeven producten die zijn onderscheiden...
Marketingman Roland van Kralingen heeft 13 wetten geformuleerd voor marketeers die de recessie willen gebruiken om sterker te worden. Hier de 5 belangrijkste.1. De wet...
Premium- en relatiegeschenkenleverancier Promit Ter Haar heeft medio november zijn ISO 9001-certificering behaald.Bren Tersteeg en Thijs Steins Bisschop, directeuren van Promit Ter Haar: 'Voor ons...
In deze extra nieuwsbrief uitgave presenteert PromZ Magazine een special ChriztmaZ GiftZ GadgetZ gericht op leuke eindejaarsgeschenken voor 2008.Klik op onderstaande titels voor meer informatieDe...
Promotie in een winkelcentrum heeft vaak een groter effect dan tv-reclame. Op de werkvloer kan gepromoot worden met displays, narrowcasting en proeverijen.http://dev.promz.nl/uploads/campaigner/images/50810551-winkelkar.jpgTwintig jaar geleden waren...