NewZ - Promzvak

PromZ Market

PromZ Vak

The Supplier Days

Tijdschriften zetten aan tot actie

Voor tijdschriftlezers met 'engagement' - een sterke bladbinding - is hun tijdschrift een goed actiemedium. Driekwart van hen bezoekt namelijk wel eens een winkel of...

WAT IS IN EN WAT IS UIT IN 2006?

PromZ Magazine blikt terug op de promoties in 2005 en kijkt vooruit naar wat 2006 op dit gebied zou kunnen brengen. Wat blijft in en...

GOEDE DOELEN ONTVANGEN 231.375 EURO VIA TINTELINGEN

Tintelingen, een bedrijf voor online kerstgeschenken-op-maat heeft namens zijn klanten 231.375 euro overgemaakt aan 47 goede doelen. Dit bedrag is bijeengebracht door 7 procent van...

WOODPECKER LEERT VAN SPAARACTIE

Ter gelegenheid van het 30-jarige bestaan in 2005 hield parketgroothandel Woodpecker een jaar lang een spaaractie voor afnemers. Op basis van de behaalde omzet kregen...

2BMADE TOT NOVEMBER 2006 UIT DE LUCHT

Het onlangs opgerichte 2BMade, leverancier van special made premiums, moet zijn deuren tot 1 november 2006 gesloten houden.2BMade is het nieuwe bedrijf van Bert Finke,...

EUROPESE CONSUMENTEN WILLEN HETZELFDE

Voor steeds meer Europeanen is winkelen een ontspannende bezigheid, zo blijkt uit onderzoek van Future Foundation, de internationale denktank van Experian. Future Foundation onderzoekt en...

4,2 MILJOEN KERST- EN EINDEJAARSPAKKETTEN

Naar aanleiding van de laatste jaarwisseling heeft het Nederlandse bedrijfsleven 4,2 miljoen kerst- en eindejaarspakketten cadeau gedaan. Dat meldt het voorlichtingsbureau Kerstpakketten. Dat is iets...

FASTMOVERS EN RETAILERS WILLEN WEER SAMENWERKEN

Retailers en fabrikanten van fast moving consumer goods willen weer samenwerken om onderscheidend vermogen te creëren en groei te realiseren. Dit blijkt uit het onderzoek...

PROMOTIETHEMA BACK TO SCHOOL

Na al het oranje promotiegeweld gaan we weer over tot de orde van de dag. De promotiekalender geeft het jaarlijkse "back to school" thema weer...