BRITSE RETAILERS TESTEN GEAVANCEERDE KLANTENKAART
Retailers in Engeland starten een proef met een klantenkaart met RFID (Radio Frequency Identification). "Hiermee is het mogelijk klanten te herkennen als ze een winkel...
Retailers in Engeland starten een proef met een klantenkaart met RFID (Radio Frequency Identification). "Hiermee is het mogelijk klanten te herkennen als ze een winkel...
McDonald's is een wereldwijde actie gestart waarbij ''gewone'' consumenten een kans maken afgebeeld te worden op de verpakkingen, die elke dag door ruim 50 miljoen...
PromZ Magazine en de branchevereniging PPP (Platform Promotional Products) brengen de Nederlandse markt voor kerstpakketten in kaart.Het onderzoek moet antwoord geven op vragen als hoeveel...
De EU zal naar verwachting het verbod op geneesmiddelenreclame, die direct op de consument gericht is, opheffen. Daarmee zal ruim 1 miljard dollar aan reclamegelden...
GiftGuru (www.giftguru.nl) is een site met een actueel overzicht van gewilde en goedlopende promotionele producten. De site is een nieuw initiatief van Promit Ter Haar.GiftGuru...
Ruim 43 miljard euro ging er in 2000 om in direct marketing en interactieve marketing. De Europese brancheorganisatie Fedma spreekt van recordbestedingen. De investeringen groeiden...
De brancheorganisaties van adverteerders, de BVA en communicatieadviesbureaus, de VEA en het Genootschap voor Reclame gaan een intensieve samenwerking aan. De besturen van de drie...
Bedrijven mogen nu de belasting gaan betalen. Bedrijven kunnen komend jaar hun personeel alsnog een kerstpakket kado doen zonder dat de werknemer hierover belasting moet...
In Duitsland trekt de sp-markt weer wat aan, aldus een rapport van de EFSP/EACA, de Europese associatie voor reclame- en sales promotionbureaus. Opmerkelijk is dat...