Vak NewZ
LEVENSMIDDELENINDUSTRIE BUIGT ZICH OVER KINDERRECLAME
De Federatie Nederlandse Levensmiddelen Industrie (FNLI) vindt dat alle basisscholen kinderen moeten leren bewust(er) om te gaan met reclame. De lessen van de Stichting Reklame...
Novelty lighters in de ban
Vanaf 11 maart a.s. mogen alleen nog kindveilige aanstekers worden geproduceerd of geïmporteerd in de EU. De zogeheten novelty lighters gaan volledig in de ban....
ONVREDE BIJ PERSONEELOVER NIEUWE KLEDINGLIJN TRANSAVIA.COM
Hoe moeilijk het kan zijn om medewerkers tevreden te laten zijn over nieuwe bedrijfskleding, blijkt maar weer eens uit de onvrede van het cabinepersoneel van...
TURIJNACTIE VAN VOLKSWAGEN
Volkswagen, officieel sponsor van het Nederlands Olympisch team, haakt met een sales promotion actie in op de Olympische Winterspelen, die binnenkort in Turijn van start...
STRENGE AANPAK VAN ILLEGALE WK-ACTIES
Nederlandse bedrijven overtreden massaal de regels die gelden voor WK-acties. De voetbalbond KNVB heeft inmiddels medewerkers en vrijwilligers ingeschakeld om overtreders op te sporen.Dit meldt...
APPLE UITGEROEPEN TOT ‘s WERELDS INNOVATIEFSTE BEDRIJF
Apple is het innovatiefste bedrijf ter wereld. Google staat nummer twee op deze ranglijst, gevolgd door 3M. Dit komt naar voren uit het onderzoek van...
MEERTALIGE VERSIE VAN INTERPRESENT GELANCEERD
Hokra Below the Line uit Noordeloos, Allround Werbeservice uit Bochum en McNess Marketing Services uit Turnhout zijn de initiatiefnemers van de internationale versie van interpresent.com,...
Proefproduct favoriet bij consument
De aandacht voor specifieke productpromoties, zoals proefproducten in de brievenbus of demonstraties in winkels door fabrikanten, lijkt toe te nemen. Reden voor marktonderzoekbureau MarketResponse om...
SUPER DE BOER WIL JEUGD LATEN BEWEGEN
Super de Boer pakt groot uit met twee spaaracties. SuperKicks is een 3D-spaarkaartenactie rond voetbaltechnieken. De Jetix Jungle Weken staan in het teken van 3D...