Vak NewZ - Promzvak

Vak NewZ

KENTUCKY FRIED CHICKEN STOPT MET KINDERPREMIUMS

Het Engelse Kentucky Fried Chicken deelt geen premiums meer uit bij kindermenu's. Hiermee legt het bedrijf zichzelf meer beperkingen op in het kader van op...

Medio september: derde editie RelatieZ

Op woensdag 12 en donderdag 13 september vindt in de Jaarbeurs Utrecht weer de beurs voor exclusieve relatie- en eindejaarsgeschenken, RelatieZ, plaats. De beurs RelatieZ...

FIKSE GROEI PREMIUMBUDGET 2006 IN B TO B

Opdrachtgevers die consumentenartikelen op de markt brengen, hebben in 2005 flink meer budget besteed aan de inkoop van premiums dan verwacht. Voor 2006 verwachten...

NIEUW LOYALTYPROGRAMMA VAN SONNEVELD GROUP

Sonneveld Group, leverancier van bakkerijgrondstoffen, heeft begin dit jaar een nieuw, online loyaltyprogramma geïntroduceerd voor de klantengroep ambachtelijke bakkers. Alle beloningen in dit programma zijn...

GIMMECONCEPTS BREIDT UIT

Gimmeconcepts (voorheen Gimme10) heeft vier nieuwe concepten geïntroduceerd. Het gaat om concepten voor ondersteuning van premiumacties op het gebied van sport, automotive, care en last...

SUCCESVOLLE SUPERMARKTACTIES MET BOEKEN VAN CARRY SLEE

Nu de prijzenoorlog in de supermarkten zo goed als voorbij is, is er weer ruimte voor toegevoegde waarde promoties, concludeert Foreign Media Group. Dit bedrijf...

GROTERE BEDRIJVEN BESTEEDDEN 8% MEER AAN PREMIUMS

Grotere bedrijven zagen hun budget voor premiums en relatiegeschenken in 2006 met 8% stijgen Voor 2007 verwacht men een budget dat gelijk aan het budget...

CCO Group deelnemer in Fair Wear Foundation

CCO Group, leverancier van relatiegeschenken en promotionele producten, heeft zich aangesloten bij de Fair Wear Foundation (FWF), de organisatie die zich inzet voor goede arbeidsomstandigheden...

OPVALLENDE WERVINGSACTIE VAN AGIS ZORGVERZEKERING

Agis Zorgverzekeringen voert dit jaar een opvallende campagne voor klantenwerving en -behoud. Actiemarketingtechnieken die hun effectiviteit in heel andere sectoren hebben bewezen, zijn door de...