Vak NewZ - Promzvak

Vak NewZ

Zorg dat uw loyaltyprogramma verrassend blijft!

Op de consument gerichte loyaltyprogramma's werken. Maar pas op dat ze niet als 'gewoon' worden ervaren, want dan hebben ze geen effect meer. De consument...

HOORSPEL ANNIE M.G. SCHMIDT WAS RELATIESCHENK

Het verloren gewaande hoorspel ''Feest voor haar'', geschreven door Annie M.G. Schmidt, is onlangs terug gevonden. Het blijkt in 1965 te zijn opgenomen als relatiegeschenk...

KOM NAAR PROMZ EVENT EN MAAK KANS OP EEN SKYPE PHONE

Als u uw bezoek aan PromZ Event 2006 voorregistreert via www.promz.nl en uw mobiele telefoonnummer opgeeft, maakt u kans op een van de 150 Skype...

SUPERMARKTEN PROFITEREN VAN PROMOTIES

Ruim 28 procent van de supermarktbezoeken zijn een gevolg van promoties. Maar in slechts 8 procent van de gevallen vindt dit bezoek plaats in een...

JEAN-PAUL MOONEN (FLEXA): ”VOOR ONS GEEN MOOIMAKERIJ MEER!”

"We willen campagnes die de mensen naar de winkel krijgen." Dit stelt Jean-Paul Moonen, marketing manager van Flexa, naar aanleiding van de grote ''kleurstalenactie'' die...

KENTUCKY FRIED CHICKEN STOPT MET KINDERPREMIUMS

Het Engelse Kentucky Fried Chicken deelt geen premiums meer uit bij kindermenu's. Hiermee legt het bedrijf zichzelf meer beperkingen op in het kader van op...

Medio september: derde editie RelatieZ

Op woensdag 12 en donderdag 13 september vindt in de Jaarbeurs Utrecht weer de beurs voor exclusieve relatie- en eindejaarsgeschenken, RelatieZ, plaats. De beurs RelatieZ...

FIKSE GROEI PREMIUMBUDGET 2006 IN B TO B

Opdrachtgevers die consumentenartikelen op de markt brengen, hebben in 2005 flink meer budget besteed aan de inkoop van premiums dan verwacht. Voor 2006 verwachten...

NIEUW LOYALTYPROGRAMMA VAN SONNEVELD GROUP

Sonneveld Group, leverancier van bakkerijgrondstoffen, heeft begin dit jaar een nieuw, online loyaltyprogramma geïntroduceerd voor de klantengroep ambachtelijke bakkers. Alle beloningen in dit programma zijn...