Vak NewZ - Promzvak

Vak NewZ

LOYALTYPROGRAMMA’s WERKEN VOOR ONS NIET

Gerard Roksnoer, managing director van Dam (groothandel in sieraden, o.a. Desiree-trouwingen) houdt alles wat met klantenbinding te maken heeft, het liefst zo dicht mogelijk bij...

FARMACEUTEN STRENGER GECONTROLEERD

Minister Hoogervorst van Volksgezondheid gaat onderzoeken of de Inspectie voor de Gezondheidszorg medicijnfabrikanten strenger kan controleren op naleving van de marketing- en reclameregels.Hoogervorst heeft dat...

WINTERACTIE VAN EDAH SUPERMARKTEN

Met het grootste billboard in Nederland heeft Edah de start van zijn winterspaaractie aangekondigd. De actie moet vooral overbrengen dat de supermarkten van Edah nog...

Tijdschriften zetten aan tot actie

Voor tijdschriftlezers met 'engagement' - een sterke bladbinding - is hun tijdschrift een goed actiemedium. Driekwart van hen bezoekt namelijk wel eens een winkel of...

OPVALLENDE WERVINGSACTIE VAN AGIS ZORGVERZEKERING

Agis Zorgverzekeringen voert dit jaar een opvallende campagne voor klantenwerving en -behoud. Actiemarketingtechnieken die hun effectiviteit in heel andere sectoren hebben bewezen, zijn door de...

PROMOTIES ONDER HET MES

Els van Kuppeveld (Momentum) en Markus Ravenhorst (Van Wanten Etcetera) schrijven weer over wat ze tegenkomen aan acties op winkelvloeren, straten en pleinen. De een...

WOODPECKER LEERT VAN SPAARACTIE

Ter gelegenheid van het 30-jarige bestaan in 2005 hield parketgroothandel Woodpecker een jaar lang een spaaractie voor afnemers. Op basis van de behaalde omzet kregen...

2BMADE TOT NOVEMBER 2006 UIT DE LUCHT

Het onlangs opgerichte 2BMade, leverancier van special made premiums, moet zijn deuren tot 1 november 2006 gesloten houden.2BMade is het nieuwe bedrijf van Bert Finke,...

EUROPESE CONSUMENTEN WILLEN HETZELFDE

Voor steeds meer Europeanen is winkelen een ontspannende bezigheid, zo blijkt uit onderzoek van Future Foundation, de internationale denktank van Experian. Future Foundation onderzoekt en...