SUPER DE BOER INTRODUCEERT EIGEN MAGAZINE
Super de Boer heeft een nieuw magazine op de markt gebracht onder de titel Lekker Leven. In dit blad worden ook consumentenacties aangekondigd.Naast acties, bevat...
Super de Boer heeft een nieuw magazine op de markt gebracht onder de titel Lekker Leven. In dit blad worden ook consumentenacties aangekondigd.Naast acties, bevat...
Tijdens een recente internationale conferentie heeft de IGC Groep, een internationale groep van bedrijven in promotionele producten waarvan Staat & Co het Nederlandse lid is,...
Bijna de helft van het winkelend publiek ervaart instore media in (kleding)winkels als irritant. Dit komt naar voren uit een onderzoek van het modevakblad Textilia....
Aanbieder van Eigen Keuze kerstpakketten Tintelingen heeft namens zijn klanten 360.000 euro overgemaakt aan 54 verschillende goede doelen. Dit totaalbedrag kan het bedrijf schenken omdat...
NSD-Etipost heeft per half juni een nieuw adres in Rotterdam. De nieuwe gegevens zijn:NSD-Etipostpostbus 62343002 AE RotterdamTel: 010-2040300Fax: 010-2040301etipost@etipost.nl
Veel marketingactiviteiten waarbij consumentenproducten geintegreerd werden met media als tv, film en muziek zijn hopeloos mislukt. Deze vorm van marketing werd kort geleden nog door...
De branchevereniging Platform Promotional Products (PPP) gaat in het voorjaar voor zijn leden van start met een opleidingsprogramma, dat erop gericht is de nieuwe, jonge...
Met steun van Plants for People (een internationaal initiatief voor kennisverspreiding over de kenmerken en voordelen van planten op de werkplek) en in samenwerking met...
De Zweden Carlsson, Jansson en Sjöling zijn de drie experts op het gebied van promotioneel textiel, die het handboek Profile management through promotional and corporate...