Homepage - Promzvak

PromZ Market

PromZ Vak

The Supplier Days

De vijf wetten van recessiemarketing

Marketingman Roland van Kralingen heeft 13 wetten geformuleerd voor marketeers die de recessie willen gebruiken om sterker te worden. Hier de 5 belangrijkste.1. De wet...

Promit Ter Haar ISO 9001-gecertificeerd

Premium- en relatiegeschenkenleverancier Promit Ter Haar heeft medio november zijn ISO 9001-certificering behaald.Bren Tersteeg en Thijs Steins Bisschop, directeuren van Promit Ter Haar: 'Voor ons...

ChristmaZ GiftZ 2008

In deze extra nieuwsbrief uitgave presenteert PromZ Magazine een special ChriztmaZ GiftZ GadgetZ gericht op leuke eindejaarsgeschenken voor 2008.Klik op onderstaande titels voor meer informatieDe...

Promotie in winkelcentrum effectiever dan tv-reclame

Promotie in een winkelcentrum heeft vaak een groter effect dan tv-reclame. Op de werkvloer kan gepromoot worden met displays, narrowcasting en proeverijen.http://dev.promz.nl/uploads/campaigner/images/50810551-winkelkar.jpgTwintig jaar geleden waren...

Duurzame promotionele producten in opmars

Vele -grote- ondernemingen in Nederland hebben interesse in 'groene' premiums en willen in toenemende mate gebruik gaan maken van milieuvriendelijke relatiegeschenken en promotionele producten. Dat...

Gratis concertkaarten voor Plus-klanten

The Entertainment Group heeft Plus Supermarkten gecontracteerd als hoofdsponsor van Symphonica in Rosso 2008. Klanten van Plus krijgen het tweede concertkaartje gratis.http://dev.promz.nl/uploads/campaigner/images/6791869-symphonicainrosso.jpgSinds maandag 28 juli...

ISO 14001 voor Hokra Below the Line

Hokra Below the Line is onlangs door Lloyds ISO 14001 gecertificeerd.http://dev.promz.nl/uploads/campaigner/images/47410049-iso14001.jpgMilieu en duurzaamheid spelen steeds vaker een belangrijke rol bij het inkopen van promotionele artikelen....

Hans Anders gaat naar China

OptiChains, de holding waartoe Hans Anders Opticiens, Het Huis Opticiens en de Van Boxtel Hoorwinkels behoren, heeft sinds februari van dit jaar een eigen inkoopkantoor...

AD zet zwaar in op klantbehoud

Zoals bij alle ondernemingen kost het ook in krantenland veel meer om een nieuwe klant (lees: abonnee) te werven dan om een bestaande te behouden....