De vijf wetten van recessiemarketing
Marketingman Roland van Kralingen heeft 13 wetten geformuleerd voor marketeers die de recessie willen gebruiken om sterker te worden. Hier de 5 belangrijkste.1. De wet...
Marketingman Roland van Kralingen heeft 13 wetten geformuleerd voor marketeers die de recessie willen gebruiken om sterker te worden. Hier de 5 belangrijkste.1. De wet...
Premium- en relatiegeschenkenleverancier Promit Ter Haar heeft medio november zijn ISO 9001-certificering behaald.Bren Tersteeg en Thijs Steins Bisschop, directeuren van Promit Ter Haar: 'Voor ons...
In deze extra nieuwsbrief uitgave presenteert PromZ Magazine een special ChriztmaZ GiftZ GadgetZ gericht op leuke eindejaarsgeschenken voor 2008.Klik op onderstaande titels voor meer informatieDe...
Promotie in een winkelcentrum heeft vaak een groter effect dan tv-reclame. Op de werkvloer kan gepromoot worden met displays, narrowcasting en proeverijen.http://dev.promz.nl/uploads/campaigner/images/50810551-winkelkar.jpgTwintig jaar geleden waren...
Vele -grote- ondernemingen in Nederland hebben interesse in 'groene' premiums en willen in toenemende mate gebruik gaan maken van milieuvriendelijke relatiegeschenken en promotionele producten. Dat...
The Entertainment Group heeft Plus Supermarkten gecontracteerd als hoofdsponsor van Symphonica in Rosso 2008. Klanten van Plus krijgen het tweede concertkaartje gratis.http://dev.promz.nl/uploads/campaigner/images/6791869-symphonicainrosso.jpgSinds maandag 28 juli...
Hokra Below the Line is onlangs door Lloyds ISO 14001 gecertificeerd.http://dev.promz.nl/uploads/campaigner/images/47410049-iso14001.jpgMilieu en duurzaamheid spelen steeds vaker een belangrijke rol bij het inkopen van promotionele artikelen....
OptiChains, de holding waartoe Hans Anders Opticiens, Het Huis Opticiens en de Van Boxtel Hoorwinkels behoren, heeft sinds februari van dit jaar een eigen inkoopkantoor...
Zoals bij alle ondernemingen kost het ook in krantenland veel meer om een nieuwe klant (lees: abonnee) te werven dan om een bestaande te behouden....