Campina Optimel zet "genieten" centraal in actie - PromZ Vak

Campina Optimel zet “genieten” centraal in actie

In opdracht van Campina Optimel, het zuivelmerk met 0% vet en waaraan geen suiker is toegevoegd, hebben Free for One (concept en inhoud) en ARA Advertising (creatie), een campagne ontwikkeld waarin ‘genieten met zijn tweeën voor de prijs van een’ centraal staat.Tot en met 29 april 2009 kan de consument bij aankoop van vier, zeven of tien Optimel actieverpakkingen bijvoorbeeld naar de sauna, of een weekendje weg in verschillende thema’s: culturele weekenden, relax-weekenden of city-weekenden. Code op actieverpakkingen Voor de campagne is de actiesite lekkerwegmet.optimel.nl ontwikkeld waar ook alle informatie te vinden is over de deelnemende locaties. Hier kan tevens meegedaan worden aan het Optimel Evenwicht Spel en kan er dagelijks kans gemaakt worden op mooie ‘Lekker even weg’ prijzen. Door middel van een unieke code op de actieverpakkingen is er ook een reis te winnen ter waarde van 2000 euro.