WK VOETBAL 2006: ORANJEGEKTE BARST LOS
Met het zicht op het WK voetbal in 2006 in Duitsland, barst de oranjegekte los. "Maar voetbal is elk toernooi meer een party-gebeuren geworden. Men...
Met het zicht op het WK voetbal in 2006 in Duitsland, barst de oranjegekte los. "Maar voetbal is elk toernooi meer een party-gebeuren geworden. Men...
Accountantsorganisatie BDO International lanceert over enkele maanden een imagocampagne. Daaraan voorafgaand wil het bedrijf intern invulling geven aan het BDO-gevoel. Onder de naam Partnership Program...
Per 15 september 2012 heeft Virro Amsterdam BV de activiteiten van Besanger & Co over genomen. Vorig jaar ging Besanger & Co helaas failliet door...
Van alle goede doelen heeft de KWF Kankerbestrijding het sterkste imago. CliniClowns en het Rode Kruis staan op plaats twee en drie. Onder jongeren is...
Shell lanceert een oranje motorkapleeuw als gadget voor het EK Voetbal dat in juni losbarst. De leeuw, die eerlijk gezegd ook doet denken aan de...
Kassa! Wat AH toch allemaal voor elkaar krijgt… De kassa is een hot item geworden in retail- en promoland. Blokker haakte er op in, en...
Naar aanleiding van een aanbesteding heeft de Universiteit Twente gekozen voor Robitex Multipromotionals als zijn first supplier van premiums en relatiegeschenken.Robitex Multipromotionals is al jaren...
Nieuwe Code Telemarketing van kracht Per 1 juli 2012 wordt de herziene Code Telemarketing gehandhaafd door de Stichting Reclame Code. Per 1 januari 2012 zijn...
CDA, VVD en D66 hebben een manier gevonden om het belastingvrije kerstpakket gedeeltelijk weer in ere te herstellen.De fiscale vrijstelling voor de aanschaf van privé-computers...