Homepage - Promzvak

PromZ Market

PromZ Vak

The Supplier Days

RelatieZ-nieuwe-stijl: 7 & 8 september

Zet het vast in uw agenda: RelatieZ, de beurs voor luxe(re) relatie- en eindejaarsgeschenken vindt plaats op 7 en 8 september. September is hét moment...

Ricoh partner van UNICEF Open

Ricoh, leverancier van producten en diensten op het gebied van IT- en documentmanagement, is dit jaar voor de tweede keer partner van UNICEF Open, dat...

Het gevaar van de focus op kostenbesparing

Ton Löbker van Compacon (voor het derde jaar uitgeroepen tot Promotional Company of the Year) waarschuwt voor de gevolgen van de focus op kostenbesparing voor...

Supermarkten zoeken heil in thema-acties

De trend van het stijgende aandeel van acties in de omzet is gekeerd. Vorig jaar werd een record van 16,5 cent van iedere euro in...

PLUS-actie valt verkeerd in Bible Belt

De komende weken ontvangen niet alle klanten van PLUS supermarkten bij iedere €15 aan boodschappen en bij speciale actieproducten een Disco, een muziekschijfje met een...

Disco’s knallen winkel uit

Een paar christelijke PLUS-franchisers konden de 'Disco's' niet met hun geloof in overeenstemming brengen. Maar de rest van de PLUS-ondernemers is blij met de nieuwe...

Golfen met The Specialists

Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar om mee te doen aan de Specialists Golf Cup, die maandag 6 juni plaatsvindt op de Championship Course Naarderbos...

PPP over op omzetafhankelijke contributie

Branchevereniging PPP gaat over op een differentiatie in contributie. Hiertoe is besloten in de Bijzondere Ledenvergadering, die plaatsvond tijdens de Leveranciersdag d.d. 18 mei jl.Het...

Ton Löbker (Compacon): ”We hollen onze eigen branche uit”

Eigenbelang domineert de promotionele productenbranche. 'We moeten oppassen dat we onze eigen branche niet uithollen,' vindt Ton Löbker (Compacon). 'De focus zou juist moeten liggen...