Distributeurs Onderzoek: bijna 5% omzetgroei in 2011
Gemiddeld genomen rapporteren Nederlandse distributeurs een omzetgroei van bijna 5% in 2011. Er zijn winnaars, maar ook veel verliezers. Maar opvallend is dat de verwachtingen...
Gemiddeld genomen rapporteren Nederlandse distributeurs een omzetgroei van bijna 5% in 2011. Er zijn winnaars, maar ook veel verliezers. Maar opvallend is dat de verwachtingen...
Hollandse Gemütlichkeit, André Hazes, Hollands bier, kaas en leverworst: het is er allemaal in de PromZ-kroeg tijdens de PSI (11-13 januari, Düsseldorf)) in hal 11,...
Geuren, emoties en herinneringen zijn – vaak onbewust – onlosmakelijk met elkaar verbonden. Dat er zoiets als 'geurmarketing' bestaat is dan ook niet verbazingwekkend. De...
De vrachtwagentjesactie van Douwe Egberts – waarin ook nog eens 20 andere A-merken participeren – is goed voor goud! De actie is dan ook uitgeroepen...
Met uw bedrijfslogo erop is de bal een smakelijk relatiegeschenk. Ook zal dit presentje zeker bij uw personeel in de smaak zal vallen! Vraag ons naar...
ING, Heineken en Nationale Nederlanden zijn de succesvolste Oranje-merken van Nederland. Van de top-tien merken die spontaan met Oranje geassocieerd worden, staat ING bovenaan. Bij...
Nieuw, trendy en flexibel gadget geschikt voor bevestiging van Smart Phones, camera's, MP3 spelers en navigatiesystemen. Buig en vorm de acht pootjes van de Spider...
Inkopers van premiums, relatie- en eindejaarsgeschenken hebben het niet makkelijk. Zij moeten roeien met de beperktere budgettaire riemen die ze hebben en dat is nooit...
Christel Keulers, product manager marketing & merchandise bij Mitsubishi Motors, heeft te maken met 34 landen in Europa en met bijna net zoveel uiteenlopende klantengroepen....