Homepage - Promzvak

Wie levert Wat?

PromZ Vak

De leveranciersdagen

DMSA: “ongevraagd mailadressen verzamelen verwerpelijk”

Het Nederlandse marketingbedrijf Philipse.info haalt e-mailadressen van websites met als doel ze te gebruiken voor het toesturen van reclame. Per maand verzamelt het naar eigen...

Online bestellen stijgt licht

Circa 37% van de huishoudens met internet heeft in de afgelopen twaalf maanden een online aankoop of reservering gedaan. Ten opzichte van de laatste drie...

Pasco: distributeur van het jaar

Pasco is bekroond tot Distributor of the Year 2002. Deze nieuwe onderscheiding, een initiatief van PromZ Magazine/PromZ Vak en de branchevereniging Platform Promotional Products, werd...

Aanval op premiums van foodfabrikanten en fastfoodketens

De Britse Food Commission heeft de aanval geopend op de wijze waarop foodfabrikanten en ketens van fastfood zich richten op de jeugd. Ze veroordeelt bedrijven...

Vijf premiumbedrijven verenigd in PRO4

Vijf distributeurs van relatiegeschenken hebben deze zomer de handen ineen geslagen en hebben een samenwerkingsverband opgericht met de naam PRO4. Het gaat om Mondial Gifts...

RELATIEZ, NIEUWE VAKBEURS VOOR EXCLUSIEVE RELATIEGESCHENKEN

Op 14 en 15 september opent Het Portaal Uitgevers, o.a. uitgever van PromZ Magazine, de deuren van RelatieZ, een nieuwe vakbeurs voor relatiegeschenken en kerstpakketten....

Idea: branchevereniging voor eventbureaus

De eventorganisatoren hebben hun onafhankelijke branchevereniging Idea gedoopt: Independent Dutch Eventmarketing Association. De bureaus stapten onlangs uit de DMSA om zelfstandig verder te gaan. Doel...

Sinterklaas populair als merk

AMSTERDAM - Het woord Sinterklaas is liefst acht keer vastgelegd in het Benelux Merkenregister. Dat heeft het merkenbureau Considine uitgezocht. Het merk 'sinterklaas Vla'' is...

Awards voor beste producten en relatiegeschenken

De EcoSphere, de Earbags en de Liquid Mouse zijn uitgeroepen tot de PromZ Promotional Products of the Year tijdens de vakbeurs PromZ Event die van...