MVO-beleid Giving Europe: ISO 26000:2010
Giving Europe heeft deze maand zijn MVO-beleid geformaliseerd via de norm ISO 26000:2010. Dit is een breed opgezette internationale norm die richtlijnen geeft voor alle...
Giving Europe heeft deze maand zijn MVO-beleid geformaliseerd via de norm ISO 26000:2010. Dit is een breed opgezette internationale norm die richtlijnen geeft voor alle...
PF Concept en Oppenhejm & Jansson zijn een exclusieve samenwerking aangegaan voor de Europese promotionele productenmarkt. Oppenhejm & Jansson is een Deense fabrikant van een...
Het partnerschap Brandcharger Europe BV en Sourcery Solutions llc, gefaciliteerd door Intraco Holding BV, presenteert op de Leveranciersdagen zijn nieuwe productlijn. Wessel Verhoeff meldt in...
Inspirerende salessessies tijdens de Leveranciersdagen Tijdens de Leveranciersdagen geeft marketingprof. Henry Robben (Nyenrode) op 2 september voor suppliers en distributeurs een praktisch gastcollege over de...
Op De Leveranciersdagen – waar meer dan 120 generalisten en specialisten zich met hun assortimenten en speciale aanbiedingen presenteren – gaat het om zakendoen, netwerken...
XL Concept heeft per eind juni Promit Ter Haar overgenomen. De overname past in de strategie van XL Concept (en dochteronderneming 2XL-Solutions) om zijn positie...
ProDrink, supplier van private label drinks, breidt zijn assortiment onder de naam ProCosmetic uit met private label cosmetica producten. Hiertoe is ProDrink een officiële samenwerking...
Deutsche Messe AG and Reed Exhibitions Deutschland GmbH hebben de stekker getrokken uit de PSI Promotion World. Er zijn te weinig standhouders om de beurs...
De EPPA (European Promotional Product Association) probeert in de lucht te blijven met nieuwe plannen. Eind september moeten ze klaar zijn om te zien hoe...