Clipper wil klanten meer ondersteunen
Clipper wil zijn partners meer voorzien van marketingmaterialen om hen te ondersteunen bij het verkoop- en marketingproces.'Lang niet alle wederverkopers hebben zelf de kennis, resources...
Clipper wil zijn partners meer voorzien van marketingmaterialen om hen te ondersteunen bij het verkoop- en marketingproces.'Lang niet alle wederverkopers hebben zelf de kennis, resources...
Vanuit een nieuwe entiteit verlegt IGC de koers en focust voortaan op de verkoop en contracten met multinationals. Aanjager van de nieuwe koers is Hans...
De promotionele productenindustrue heeft er weer wat Red Dots bij. Red Dot Design awards 2017 gingen naar de Bobby-rugtas van Xindao en de powerbanks uit...
Mid Ocean Brands loopt op 11 juni 2017 mee aan de 5 kilometer Run for Kika in Utrecht. Het doel is om zoveel mogelijk geld...
Wij gaan voor producten uit China, in China kicken ze meer en meer op Made in Holland. Het succes van bedrijven als Philips en SuitSupply...
In april houdt PromZ Vak onder distributeurs in Nederland een zogeheten tussenmeting. Hoe kijken ze terug op het eerste kwartaal van 2017? Zijn ze tevreden...
In navolging van Maersk heeft ook CMA CGM een partnerschip gesloten met Alibaba. Amazon is zijn eigen rederij gestart. De nieuwe allianties schudden de traditionele...
Op de begin maart gehouden ALV van het PPP werd bekend gemaakt dat naar verwachting eind maart de oprichtingsvergadering plaatsvindt van de nieuwe, overkoepelende Europese...
GiftNation, toeleverancier voor loyaltyprogramma's en kerst-keuzecadeaus, heeft een groot deel van de activiteiten van branchegenoot Trendfactory overgenomen, met uitzondering van Rituals. Dave van Stijn, directeur...