Vak NewZ
ChristmaZ GiftZ 2008
In deze extra nieuwsbrief uitgave presenteert PromZ Magazine een special ChriztmaZ GiftZ GadgetZ gericht op leuke eindejaarsgeschenken voor 2008.Klik op onderstaande titels voor meer informatieDe...
Promotie in winkelcentrum effectiever dan tv-reclame
Promotie in een winkelcentrum heeft vaak een groter effect dan tv-reclame. Op de werkvloer kan gepromoot worden met displays, narrowcasting en proeverijen.http://dev.promz.nl/uploads/campaigner/images/50810551-winkelkar.jpgTwintig jaar geleden waren...
Duurzame promotionele producten in opmars
Vele -grote- ondernemingen in Nederland hebben interesse in 'groene' premiums en willen in toenemende mate gebruik gaan maken van milieuvriendelijke relatiegeschenken en promotionele producten. Dat...
ISO 14001 voor Hokra Below the Line
Hokra Below the Line is onlangs door Lloyds ISO 14001 gecertificeerd.http://dev.promz.nl/uploads/campaigner/images/47410049-iso14001.jpgMilieu en duurzaamheid spelen steeds vaker een belangrijke rol bij het inkopen van promotionele artikelen....
Gratis concertkaarten voor Plus-klanten
The Entertainment Group heeft Plus Supermarkten gecontracteerd als hoofdsponsor van Symphonica in Rosso 2008. Klanten van Plus krijgen het tweede concertkaartje gratis.http://dev.promz.nl/uploads/campaigner/images/6791869-symphonicainrosso.jpgSinds maandag 28 juli...
Hans Anders gaat naar China
OptiChains, de holding waartoe Hans Anders Opticiens, Het Huis Opticiens en de Van Boxtel Hoorwinkels behoren, heeft sinds februari van dit jaar een eigen inkoopkantoor...
AD zet zwaar in op klantbehoud
Zoals bij alle ondernemingen kost het ook in krantenland veel meer om een nieuwe klant (lees: abonnee) te werven dan om een bestaande te behouden....
Kom naar RelatieZ 2008
Op woensdag 10 en donderdag 11 september vindt in de Jaarbeurs Utrecht weer de beurs voor exclusieve relatie- en eindejaarsgeschenken, RelatieZ, plaats.http://dev.promz.nl/uploads/campaigner/images/4252597-re08.jpghttp://dev.promz.nl/uploads/campaigner/images/41176880-provinum.jpgOp RelatieZ, dat helemaal...
EK-supporters weten niet wie kampioenschap sponsoren
Merken lanceren enorme reclamecampagnes rond het EK 2008, maar 41 procent van de kijkende Europeanen kan geen sponsors noemen.http://dev.promz.nl/uploads/campaigner/images/97298767-ekacties.jpgUit zeer recent onderzoek, gehouden door Survey...