Vak NewZ

Wat kunnen we leren van de acties van Albert Heijn?

Albert Heijn weet steeds weer nieuwe succesvolle acties te verzinnen die vooral gebaseerd zijn op hele oude, vertrouwde thema's. Wat kunnen we leren van de...

Einde zegeltjestijdperk in zicht

Zegeltjes sparen houdt op te bestaan. Supermarkten gaan over op het koppelen van loyaliteits- en betaalkaarten aan de mobiele telefoon, aldus een uitkomst van het...

30.000 promo-eieren voor NH Hotels

NH Hotels in Nederland, België, Frankrijk en Engeland verraste zijn gasten met Pasen met een 'verantwoord' chocolade-ei dat bij het inchecken werd overhandigd. In elk...

AH stapt over op dierenplaatjes

De voetbalplaatjes van AH zijn passé. De grootgrutter komt in samenwerking met het WNF met dierenkaartjes. 'Wij willen onze klanten blijven verrassen met nieuwe acties,'...

Kritiek op Muppet-actie

Voor het eind van de spaaractie was AH door zijn Muppets heen. Geen goede beurt richting – trouwe – klanten, die overigens ook aangaven wel...

Bert Finke terug op oude nest: Jurjen de Vries

Op 9 september jl werd Jurjen de Vries, leverancier van relatiegeschenken in Leeuwarden, failliet verklaard. Met ingang van vandaag maakt het een doorstart onder leiding...

Red Dot Award voor Blikvanger

Blikvanger heeft in oktober van dit jaar een Red Dot Design Award gekregen voor zijn logoloop 'Waardevolle Tijd'. Een internationale vakjury bekroonde de 'eindeloos' te vouwen kaart...

AH gooit 24 miljoen Welpies in de EK-strijd

Met 24 miljoen Welpies wil AH de komende weken een EK-hype gaan ontketenen. AH lanceert de aaibare mini-leeuwtjes aanstaande maandag in zijn ruim 700 supermarkten....

PPP MVO Branchecertificaat voor Webo Promotion

Webo Promotion heeft het PPP MVO branchecertificaat behaald. Dit certificaat geeft de klant de zekerheid dat de leverancier werkt volgens processen waarbij zo duurzaam mogelijk...