Vak NewZ
App als duurzame give away van Coca-Cola
Coca-Cola Enterprises heeft in samenwerking met Wolff Bioscopen een app laten ontwikkelen door One Sixty Mobile Concepts uit Breda. Claudia Baarslag, key account manager bij...
App maakt voorzichtige entree in actiemarketing
Het lijkt wel of iedere marketeer zich op de apps heeft gestort. Banken, verzekeraars, automerken en uitgevers hebben inmiddels allemaal hun eigen apps. Coca-Cola ontwikkelde...
Stop de onzinnige actievoorwaarden
De actievoorwaarden die achter elke actie schuil gaan, beslaan pagina's juridische teksten. Sommige voorwaarden lijken zinnig, andere overbodig zo niet belachelijk.Deze conclusie trekt actiemarketingbureau Kega...
Albert Heijn in de fout
AH, doorgaans een topper op promotioneel gebied, slaat nu in korte tijd twee maal achtereen de plank mis met eigen promoties.De Disney poppenkastpoppen-actie is wegens...
Bert Finke terug op oude nest: Jurjen de Vries
Op 9 september jl werd Jurjen de Vries, leverancier van relatiegeschenken in Leeuwarden, failliet verklaard. Met ingang van vandaag maakt het een doorstart onder leiding...
Acties van Hertog Jan mogen niet “te marketingachtig” zijn
Prijspromoties passen eigenlijk niet bij het imago van Hertog Jan, aldus Leon Broer, marketing manager bij Hertog Jan, het Sterkste Merk van het Jaar 2007...
Wat is de beste premiumactie van 2009?
In 2008 werd de Welpies-actie van Albert Heijn uitgeroepen tot de PromZ PremiumPromotion of the Year. Welke actie is dit jaar met die onderscheiding bekroond?De...
Nieuwe impuls Hema-acties met Bonkies
Hema kan niet bogen op vele jaren ervaring met premiumacties. Maar vorig jaar was er ineens de Beestenbende, een spaaractie met knuffels, en dit voorjaar...
Albert Heijn doet het met Sneeuwwitje
Klanten van Albert Heijn ontvangen vanaf maandag 26 oktober bij elke 15 euro aan boodschappen één van de vijftien sprookjesfiguurtjes uit het wereldberoemde sprookje Sneeuwwitje....