Vak NewZ - Promzvak

Vak NewZ

Ton Löbker (Compacon): ‘Samenwerking met suppliers wordt hechter’

Op de jaarlijkse Leveranciersdag van Compacon (medio februari) zei Ton Löbker dat samenwerkingen met suppliers verbeteren. Daarnaast stelde hij dat de overspannen marktsituatie het imago...

Toppoint op de lange latten

Begin dit jaar vertrok Toppoint met een groep trouwe klanten naar Oostenrijk voor een paar dagen wintersport.Ruim 40 distributeurs hebben vijf dagen in Saalbach Hinterglemm...

Serge Mertens (PF Concept): ‘Klanten moeten zich weer echt welkom voelen’

Drie nieuwe productlijnen markeren het nieuwe PF Concept. 'De p van product is weer heel belangrijk,' zegt Serge Mertens, sinds een jaar directeur Benelux bij...

Consistente rol voor promotionele producten

De budgetten voor promotionele producten, relatiegeschenken en kerstpakketten zijn in 2012 iets gedaald ten opzichte van 2011, maar ze liepen minder terug dan verwacht. Uit...

Lipton en KNVB kiezen ‘Koelste Team’ in amateurvoetbal

In het kader van de KNVB-campagne 'Zonder Respect Geen Voetbal' kiezen Lipton Ice Tea en de KNVB samen aan het eind van de competitie het...

Nieuw ‘Lost & Found’ concept van Promodeluxe

Promodeluxe introduceert op PromZ Event 2013 ReturnMoi-tags op de business to business markt. ReturnMoi is een bedrijf in mobiele 'Lost & Found'-labels waarmee verloren voorwerpen...

Alles oranje op 30 april

Wilt u nog inhaken op de troonswisseling? In sommige gevallen zal het ook zelfs nog wel mogelijk zijn om tailor made artikelen voor uw bedrijf...

Foodmarketeers weer onder vuur

Op kinderen gerichte marketing en reclame – inclusief premiums - voor food ligt weer onder vuur, net als een paar jaar geleden toen de toorn...

Onthulling special edition Evian 2010 tijdens RelatieZ

Naast de gewone fles komt evian ieder jaar met een special edition fles voor de b2b markt. Deze exclusieve nieuwe fles wordt voor het eerst...