Vak NewZ
GiftHouse sponsor van De Graafschap
GiftHouse is shirtsponsor van betaald voetbalvereniging De Graafschap geworden. De naam GiftHouse wordt op de achterzijde van het shirt, onder het rugnummer, vermeld. GiftHouse is...
Gebruik van QR-codes verdubbeld
Bijna drie op de vier Europese smartphonebezitters scant wel eens een QR-code, een verdubbeling ten opzichte van vorig jaar. Dit blijkt uit onderzoek van ComScore.Het...
Winkelen als een ‘oudje’
Nederland vergrijst dus de gemiddelde bezoeker van een supermarkt of drogist is ook steeds ouder. Volgens het CBS is in 2020 één op de vijf...
Robitex verzorgt spaarprogramma van Menzis
Zorgverzekeraar Menzis heeft wereldwijd een gratis spaarprogramma geïntroduceerd om leden te belonen voor een gezondere leefstijl. De spaarpunten kunnen in een webshop worden verzilverd voor...
Bedrijven gebruiken klantdata te weinig
Het verzamelen van klantdata is voor elk bedrijf van groot belang. Maar onderzoek toont aan dat slechts een beperkt percentage van de bedrijven iets doet...
Rijksmuseum tapt Heineken
Heineken is voor een periode van drie jaar sponsor van het Rijksmuseum. Het biermerk wordt preferred supplier. De officiële opening van het museum vindt plaats...
Niet meer schieten met Groupon!
Soms geloof je niet wat je leest, maar het staat er toch echt. Groupon.com stopt met wapengerelateerde aanbiedingen in de Verenigde Staten. Het bedrijf achter...
Van pet-fles tot jeans
Broekengigant Levi's heeft een nieuwe collectie spijkerbroeken gelanceerd waarin gerecyclede plastic flessen zijn verwerkt. Elke broek bevat plastic van zo'n acht flessen.De flessen zijn daarvoor...
Winkel belangrijkste informatiebron
58% van de Nederlandse huishoudens ziet de winkel nog steeds als nuttigste informatie- en oriëntatiebron voorafgaand aan een geplande of gewenste koop. De (huis-aan-huis-) folder...