Verwarring belemmert loyalty
Verwarring bemoeilijkt het maken van de beste keuze en heeft indirect zelfs een negatief effect op loyaliteit van de consument.Als gevolg van de vele concurrentie...
Verwarring bemoeilijkt het maken van de beste keuze en heeft indirect zelfs een negatief effect op loyaliteit van de consument.Als gevolg van de vele concurrentie...
Brand Bier gaat de band met zijn afnemers versterken met het relatiemagazine 't Brandgeveul. Het blad gaat drie keer per jaar verschijnen en wordt geproduceerd...
Kerstpakket blijft populair In december berichten de media altijd weer over de al dan niet serieuze onderzoeken naar de waardering van kerstpakketten. Zo haalde ook...
Op zoek naar een beetje warmte en troost? Last van koude of vermoeide voeten? Mensen die een makkelijk alternatief zoeken voor de traditionele warmwaterkruik, hebben...
Eco-button is een simpel maar zeer innovatief energiebesparend apparaatje voor computers dat is beschreven als het belangrijkste reclameproduct sinds de balpen''. Prijs eco-button met standaard...
Voor de vijfde maal op rij promoot Heineken een James Bond film. Speciaal voor dit lustrum brengt Heineken een aantal unieke Heineken-James Bond artikelen op...
Hollands Geheime Wapen, de WK-actie van Heineken in 2006, heeft goud gewonnen bij de IMC European Awards. Nog zeven andere Nederlandse campagnes vielen in de...
InterImage is uitgeroepen tot Distributor of the Year 2008. Compacon, Sell-Plan en Robitex ontvingen een nominatie voor deze award. De prijzen werden uitgereikt op de...
Bent u binnen uw bedrijf (mede) verantwoordelijk voor de inkoop van relatie- en eindejaarsgeschenken? Dan is RelatieZ the place 2 be voor u. En als...