NIEUWE VAKBEURS RELATIEZ
Het Portaal Uitgevers organiseert half september in de Jaarbeurs Utrecht de nieuwe, exclusieve vakbeurs RelatieZ, d̮̩ beurs voor relatiegeschenken.RelatieZ is alleen toegankelijk voor decision makers...
Het Portaal Uitgevers organiseert half september in de Jaarbeurs Utrecht de nieuwe, exclusieve vakbeurs RelatieZ, d̮̩ beurs voor relatiegeschenken.RelatieZ is alleen toegankelijk voor decision makers...
'Verleiden mag, maar misleiden niet! Er moet een krachtig herstel van vertrouwen in reclame komen.' Dit vindt Jan Driessen, sinds kort voorzitter van de BVA,...
Na een afwezigheid van 5 jaar komen de agendamerken Ryam en Succes weer terug op de zakelijke markt. Dat heeft SRT Nederland, het bedrijf dat...
In het najaar van 2006 wilde Peugeot de aandacht vestigen op de Peugeot 207 Color-line. Er werd een e-mail en direct mail campagne ontwikkeld om...
Kent de Nederlandse marketeer nog 'marketinghelden', marketeers die als voorbeeld voor buitengewoon vakmanschap gezien worden? Ja. Bovenaan de lijst staat Apple met voorman Steve Jobs.http://dev.promz.nl/uploads/campaigner/images/63975032-stevejobsceoapple.jpgOp...
Op de vorige week gehouden PromZ Event 2005, de vakbeurs voor promotionele producten en relatiegeschenken, is Jos! Premiums & Gifts tot Distributor of the Year...
Sociale winst lijkt het nieuwe buzzword te zijn in het bedrijfsleven. Bedrijven willen steeds meer dat hun werknemers ten behoeve van een goed doel een...
Als we een aantal onderzoeken naar goede voornemens voor 2008 bij elkaar leggen, dan komt daar uit naar voren dat gezond eten, meer bewegen en...
Om het hoofd te bieden aan populaire kinderhelden als K3, Teletubbies, Winnie the Pooh en Nijntje gaat Sesamstraat zijn merchandise flink opvoeren. De nieuwe licentiehouder...