JEAN-PAUL MOONEN (FLEXA): ”VOOR ONS GEEN MOOIMAKERIJ MEER!”
"We willen campagnes die de mensen naar de winkel krijgen." Dit stelt Jean-Paul Moonen, marketing manager van Flexa, naar aanleiding van de grote ''kleurstalenactie'' die...
"We willen campagnes die de mensen naar de winkel krijgen." Dit stelt Jean-Paul Moonen, marketing manager van Flexa, naar aanleiding van de grote ''kleurstalenactie'' die...
Het Engelse Kentucky Fried Chicken deelt geen premiums meer uit bij kindermenu's. Hiermee legt het bedrijf zichzelf meer beperkingen op in het kader van op...
Op woensdag 12 en donderdag 13 september vindt in de Jaarbeurs Utrecht weer de beurs voor exclusieve relatie- en eindejaarsgeschenken, RelatieZ, plaats. De beurs RelatieZ...
Goudsmit Magnetic Design heeft een nieuwe promotionele give-away geïntroduceerd: de magneetclip. Dit item heeft de vorm van een paperclip en is gemaakt van flexibel...
Negatieve berichtgeving tast het imago van bedrijven doorgaans niet aan. Dat blijkt uit onderzoek van de Vrije Universiteit in Amsterdam waar communicatiewetenschapster May-May Meijer in...
Chefkok Robert Kranenborg en gastheer John Vincke openden onlangs naast hun sterren-restaurant Vossius in de Amsterdamse Hobbemastraat de Vossius Boutique. In deze winkel worden huiswijnen,...
TP Promotion Group in Eindhoven heeft afspraken gemaakt met Nike Golf. Het gaat om ballen, schoenen, kleding, sets en golfaccessoires, alsmede Tiger Woods-producten. Het assortiment...
Brancheorganisatie PPP en de vakbladen PromZ Magazine en PromZ Vak hebben op 31 maart jl tijdens de beurs PromZ Event de Distributor of the Year...
De Esprix-jury heeft 32 campagnes genomineerd voor een Esprix, de vakprijs voor de beste dm- en sp-campagnes van het afgelopen jaar. Ogilvy, Draft en TBWA...