OPVALLENDE WERVINGSACTIE VAN AGIS ZORGVERZEKERING - PromZ Vak

OPVALLENDE WERVINGSACTIE VAN AGIS ZORGVERZEKERING

Agis Zorgverzekeringen voert dit jaar een opvallende campagne voor klantenwerving en -behoud. Actiemarketingtechnieken die hun effectiviteit in heel andere sectoren hebben bewezen, zijn door de zorgverzekeraar opgepikt.Zo is er een sweepstake georganiseerd, zijn er proeflidmaatschappen in het leven geroepen en maakt de consument kans op bezoek van een promotieteam dat een verrassing komt overhandigen. Ook manifesteert de zorgverzekeraar zich op ongebruikelijke lokaties als in postkantoren en winkelketens.

Partners

“Als voormalig ziekenfondsverzekeraar missen we distributiekracht,” aldus Frank Hengeveld, manager Individuele Markt bij Agis Zorgverzekeringen. “Dagelijks komen er 500.000 mensen bij een postkantoor. Tijdens de actieperiode krijgt iedereen bij een transactie aan de balie een folder van Agis overhandigd. Ook bij de Kijkshop en de Etos komen elke dag veel mensen over de vloer. Een Kijkshop en Etos zijn voor ons interessante partners omdat ze een duidelijke link hebben met gezondheid en gezondheidsproducten. Over enkele maanden evalueren we waar voor alle partijen de winst in een verdere samenwerking zou kunnen zitten.”

Lees meer in het komende nummer van PromZ Magazine.