Besef reclametechnieken komt vanaf 10 jaar
Reclametechnieken, zoals premiums en gratis cadeautjes in verpakkingen en gebruik van bekende Nederlanders, worden pas door kinderen vanaf 10 jaar goed gezien en begrepen. Bij...
Reclametechnieken, zoals premiums en gratis cadeautjes in verpakkingen en gebruik van bekende Nederlanders, worden pas door kinderen vanaf 10 jaar goed gezien en begrepen. Bij...
Loeki de Leeuw komt terug op tv. Het voormalige Ster-leeuwtje speelt vanaf 22 augustus de hoofdrol in een nieuwe campagne van Edah en Edah Lekker...
Fred Plijter, premiuminkoper van de Postbank, over de do's & dont's bij de selectie van leveranciers en de inkoop van premiums.De Feestdagenregeling is deels in...
Het Rotterdamse Touch Incentive Marketing is een strategisch partnership aangegaan met de Grass Roots Group, de internationale performance reward organisatie in Engeland.Grass Roots Group werd...
Bent u op zoek naar originele business gifts, een 'groen' relatiegeschenk of een opvallend premium voor een promotie? Kom dan naar PromZ Event, de grootste...
In 2008 lanceerde winkelketen Bruna met succes voor het eerst een spaaractie met nijntjes die zich niet op kinderen richtte, maar op 'de drie generaties'....
Hollandse nostalgie, beestenboel, handwerk en pixels. Dat zijn de vier trends voor 2010, dus ook op het gebied van relatiegeschenken, aldus de designers van CCO...
Misschien wel het origineelste luxegeschenk van 2009. Voor diegene die haar relaties op waarde weten te schatten. Handpresso Wild maakt onder druk (16 bar) een...
Sinds kort zijn de producten van het consumentenmerk Riviéra Maison verkrijgbaar in de business to business markt. Riviéra Maison, verkrijgbaar in 26 landen, staat voor...