Coca-Cola en Pepsi stoppen “ongezonde” reclame voor kinderen
Coca-Cola en Pepsi houden op reclame te maken voor 'ongezonde' producten als frisdranken, die is gericht op kinderen onder de twaalf jaar. Op deze doelgroep...
Coca-Cola en Pepsi houden op reclame te maken voor 'ongezonde' producten als frisdranken, die is gericht op kinderen onder de twaalf jaar. Op deze doelgroep...
Amstel komt opnieuw met een opvallend premium: de Amstel Reservebank. Altijd handig wanneer er wat vrienden voetbal komen kijken en er te weinig stoelen zijn.De...
De strijd tegen overgewicht bij kinderen en de invloed die reclamemakers zouden hebben op het ontstaan en in stand houden daarvan, woedt al enige jaren...
Ruim 80 procent van alle Amerikanen, die meedoen aan een loyaltyprogramma, beveelt dit programma aan bij familie en vrienden.Gemiddeld vertelt een ''active member'' over het...
Op 14, 15 en 16 mei organiseerde Het Portaal Uitgevers de eerste PromZ Golf Challenge op drie golfbanen in de omgeving van Denia in Spanje....
De helft van de ballonnen voldoet niet aan de normen ten aanzien van nitrosaminen. Daarnaast ontbreekt bij 17% een afgesproken waarschuwingszin op het etiket. Dat...
Fred Plijter, premiuminkoper van de Postbank, over de do's & dont's bij de selectie van leveranciers en de inkoop van premiums.De Feestdagenregeling is deels in...
Vanaf nu in de auto altijd een pen bij de hand, past op alle ''roosters'' door het unieke clipsysteem. De Polder is een wereldwijd gepatenteerd product. Intercédé Te...
Uw klanten letten in deze tijd erg op hun uitgaven. Hoe trekt u ze over de streep? Met behulp van aanbiedingen. Nieuw onderzoek wijst uit...