Phlip-the-coin!
Nu in de Promostunt met 30% korting: originele Phlip-the-coin! winkelwagenmuntjes. Eén van de meest doeltreffende en populaire promotie artikelen! 500 eigen munten met uw eigen...
Nu in de Promostunt met 30% korting: originele Phlip-the-coin! winkelwagenmuntjes. Eén van de meest doeltreffende en populaire promotie artikelen! 500 eigen munten met uw eigen...
Hokra Below the Line heeft de Stichting Projecthulp Sri Lanka blij gemaakt met 5500 euro. Dit bedrag was het resultaat van de magazijnverkoop van overgebleven...
Touch Incentive Marketing en bijzonder hoogleraar sales- en accountmanagement professor Willem Verbeke (Professional Capital/ Erasmus Universiteit Rotterdam) zijn een samenwerking aangegaan om wetenschappelijke kennis op...
De PLUS Supermarkten staan tot en met 23 augustus in het teken van de Olympische Zomerspelen. Consumenten kunnen sparen voor unieke Olympische spelkaarten voor het...
Op zoek naar een beetje warmte en troost? Last van koude of vermoeide voeten? Mensen die een makkelijk alternatief zoeken voor de traditionele warmwaterkruik, hebben...
Eco-button is een simpel maar zeer innovatief energiebesparend apparaatje voor computers dat is beschreven als het belangrijkste reclameproduct sinds de balpen''. Prijs eco-button met standaard...
Voor de vijfde maal op rij promoot Heineken een James Bond film. Speciaal voor dit lustrum brengt Heineken een aantal unieke Heineken-James Bond artikelen op...
Hollands Geheime Wapen, de WK-actie van Heineken in 2006, heeft goud gewonnen bij de IMC European Awards. Nog zeven andere Nederlandse campagnes vielen in de...
InterImage is uitgeroepen tot Distributor of the Year 2008. Compacon, Sell-Plan en Robitex ontvingen een nominatie voor deze award. De prijzen werden uitgereikt op de...