Europese awards voor Nederlandse promotiecampagnes
Heineken Trom-Pet en Upload Cinema zijn de grote winnaars bij de IMC Awards, de Europese prijs voor de beste geïntegreerde marketingcommunicatie campagnes. De Nederlandse bekroonde...
Heineken Trom-Pet en Upload Cinema zijn de grote winnaars bij de IMC Awards, de Europese prijs voor de beste geïntegreerde marketingcommunicatie campagnes. De Nederlandse bekroonde...
In december reikt PromZ Magazine weer de PromZ PremiumPromotion Award uit. Bent u dit jaar een consumentgerichte premiumactie tegengekomen die volgens u kanshebber is voor...
Een filiaal van Gamma in Rotterdam geeft gratis stickers weg om de 'kakkerlak' op de Feyenoord-pagina van het voetbalboek van Albert Heijn uit het zicht...
Albert Heijn weet steeds weer nieuwe succesvolle acties te verzinnen die vooral gebaseerd zijn op hele oude, vertrouwde thema's. Wat kunnen we leren van de...
Zegeltjes sparen houdt op te bestaan. Supermarkten gaan over op het koppelen van loyaliteits- en betaalkaarten aan de mobiele telefoon, aldus een uitkomst van het...
NH Hotels in Nederland, België, Frankrijk en Engeland verraste zijn gasten met Pasen met een 'verantwoord' chocolade-ei dat bij het inchecken werd overhandigd. In elk...
De voetbalplaatjes van AH zijn passé. De grootgrutter komt in samenwerking met het WNF met dierenkaartjes. 'Wij willen onze klanten blijven verrassen met nieuwe acties,'...
Voor het eind van de spaaractie was AH door zijn Muppets heen. Geen goede beurt richting – trouwe – klanten, die overigens ook aangaven wel...
Coca-Cola Enterprises heeft in samenwerking met Wolff Bioscopen een app laten ontwikkelen door One Sixty Mobile Concepts uit Breda. Claudia Baarslag, key account manager bij...