Pagina 166 – Promzvak

Vacatures in de promo-industrie

Vacatures in de promo-industrie

Bij Promz krijgen we heel vaak de vraag of we niet iemand weten voor een bepaalde functie bij een supplier, leverancier of opdrachtgever. Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Neem dan geheel vrijblijvend eens contact op met Meryem Lasance-Karakus. Wie weet, vinden we de juiste job voor jou! […]

Lees verder…

We hebben weer behoefte aan zakelijk contact en beursbezoek

We hebben weer behoefte aan zakelijk contact en beursbezoek

De corona lockdown heeft natuurlijk effecten gehad op het functioneren van de promotionele producten branche. Niet minder dan driekwart van de opdrachtgevers en distributeurs heeft tussen half maart en begin juni geen face-to-face contact met elkaar gehad. 28% van de opdrachtgevers heeft dit als een ernstige tot zeer ernstige belemmering ervaren, bij de distributeurs is dat zelfs 37%. Gemis is te voelen Men mist het beursbezoek wel, zeker als men gewend is om beurzen te […]

Lees verder…

Glazen bij bier van ’s werelds oudste brouwerij

Glazen bij bier van ’s werelds oudste brouwerij Weihenstephan pack

Weihenstephan is de oudste brouwerij, die nog steeds heel actief is. De Hefeweizen van deze brouwer (overigens ook heel lekker als 0.0) geniet wereldwijde bekendheid. Er is een nieuwe visuele identiteit voor het merk ontwikkeld door het Amsterdamse bureau Lemon Scented Tea. Tevens ontwikkelde het bureau een retailcampagne, waarbij de diverse ‘proostmomenten’ centraal staan. In de winkel krijg je de specifieke glazen bij de speciale introductieverpakking (nadruk verkoop ligt in de supermarkt Albert Heijn). Met […]

Lees verder…

Column:
De juiste toon, op het juiste niveau

Sak van den Boom Wat is tegenwoordig nog stoer

Het is veel effectiever om je bij je marketingactiviteiten te richten op binding op emotioneel niveau. Neem niet de contactpunten en kanalen die klanten belangrijk zeggen te vinden als uitgangspunt, focus op dat wat hen (onuitgesproken) motiveert. Dit citaat haal ik uit een onderzoek dat in 2016 in Harvard Business Review werd gepubliceerd. Ver voor we iets wisten of merkten van corona. Nu de na-corona-tijd binnen redelijke tijd zal aanbreken zullen bedrijven in hun zoektocht […]

Lees verder…

Wear One. Wash One. Duurzaam mondkapje met etui.

Wear One. Wash One. Duurzaam mondkapje

Uniek als setje met een handig zakje: wasbaar voor langdurig gebruik. Veilig en verantwoord, comfortabel, in alle kleuren en designs te krijgen. 2 versies: BUSINESS SET (4-laags met filter) en CASUAL SET (2-laags) Met deze mondkapjes bespaar je veel geld en het milieu. Verkrijgbaar in 2 versies: De BUSINESS SET (4-laags met non-woven melt-blown filter) en de CASUAL SET (2-laags). Een set bestaat uit een mondkapje en een handig etui. De mondkapjes dragen comfortabel door […]

Lees verder…