Waarom focussen klanten zo op prijzen?
Uit het eind 2017 gehouden jaarlijkse PromZ Opdrachtgeversonderzoek kwam een boeiend gegeven naar voren. In tegenstelling tot voorgaande jaren bleek het onderwerp ‘prijs’ tij-dens het...
Uit het eind 2017 gehouden jaarlijkse PromZ Opdrachtgeversonderzoek kwam een boeiend gegeven naar voren. In tegenstelling tot voorgaande jaren bleek het onderwerp ‘prijs’ tij-dens het...
De Nederlandse distributeurs hebben in 2017 een gemiddelde omzetstijging van bijna 15% behaald, beduidend meer dan een jaar geleden door hen voorspeld werd. Voor 2018...
Nederlandse distributeurs rapporteren in het eerste kwartaal van 2017 een behoorlijke omzetstijging: ruim 10 procent.Dit percentage komt uit de 'Tussenmeting 2017' die in opdracht van...
Een jaar geleden verwachtte de gemiddelde opdrachtgever voor 2015 een stijging van het budget voor promotionele producten van 1,8%. Maar de werkelijke budgetstijging in 2015...
Enkele handige feiten en cijfers uit een onderzoek van PromZ Magazine over de typisch Nederlandse traditie: het kerstpakket. • In 2011 kregen ruim 4,8 miljoen Nederlanders...
Gemiddeld genomen rapporteren Nederlandse distributeurs een omzetgroei van bijna 5% in 2011. Er zijn winnaars, maar ook veel verliezers. Maar opvallend is dat de verwachtingen...