Branche-onderzoek - Promzvak

PromZ Market

PromZ Vak

The Supplier Days

Corona: de balans opgemaakt

Als tegen het eind van 2099 de balans wordt opgemaakt van de 21e eeuw zal daarin ongetwijfeld veel aandacht uitgaan naar 2020, het jaar van...

3 tot 8% meer omzet met minder budget: de kracht van promotionele campagnes

De helft van alle adverteerders in Europa aan hun budget terug te schroeven als gevolg van de coronacrisis. De focus van bedrijven ligt op verhoging...

Corona: de branche krabbelt langzaam op

Was er tijdens de Leveranciersdagen 2020 al sprake van voorzichtig optimisme, uit recent onderzoek onder distributeurs en suppliers blijkt ook dat de branche zich langzaam...

PromZ Vak Tussenmeting 2020: opeens was alles anders

Al vele jaren houdt PromZ Vak in april een ‘Tussenmeting’ onder distributeurs, waarin geke-ken wordt naar de definitieve cijfers van de branche over het voorgaande...

PromZ Product Première 2020 een groot succes

Beursorganisatoren zeggen altijd dat hun zojuist gehouden beurs een groot succes is geweest. Soms is dat grootspraak maar in het geval van PromZ Product Première...

Zeg ja tegen plastic, maar ga er bewust mee om

Steeds meer eindklanten zetten onder druk van de publieke opinie een stop op voorver-pakt water als promotioneel product. De verkoop in de promotionele markt van...

Een best wel robuuste branche met een mooi ‘kerstrapport

Zowel het Distributeursonderzoek 2019 als het Opdrachtgeversonderzoek 2019 laat zien dat de branche de zaken goed onder controle heeft. Men kan tevreden zijn over de...

De schijnwerper op kerstpakketten 2019

Elk najaar laat Het Portaal Uitgevers ten behoeve van zijn vakbladen PromZ Vak en PromZ Magazine door het onafhankelijke marktonderzoekbureau One Question onderzoek doen naar...

Practice what you preach

ractice what you preach. Distributeurs loven het promotioneel product om zijn marketingen communicatiekracht richting (zakelijke) relaties. Hoe kan het dan eigenlijk dat maar een schamele...