Branche een beetje in mineur
De afgelopen jaren zijn veel, vaak fundamentele veranderingen in de branche van promo-tionele producten voorspeld. Ze lijken inmiddels allemaal in zekere mate uit te zijn...
De afgelopen jaren zijn veel, vaak fundamentele veranderingen in de branche van promo-tionele producten voorspeld. Ze lijken inmiddels allemaal in zekere mate uit te zijn...
Enerzijds komt de omzetgroei voort uit hogere budget-ten voor promotionele producten bij de opdrachtgevers. Anderzijds hebben distributeurs zich de laatste jaren ook ingezet om nieuwe...
Industry barometer Europe. https://promzvak.nl/wp-content/uploads/flippingbook/PV_2018_04/100/
Voor 2019 verwachten de opdrachtgevers een budgetgroei van 7,3%. De omzetverwach-ting van distributeurs voor 2019 is nog optimistischer, namelijk +11,8%. In 2018 kwam hun gemiddelde...
Kerstpakketten en distributeurs. Is dat een goede match? Enkele tips & tricks: personalisering en custom made. https://promzvak.nl/wp-content/uploads/flippingbook/Template%20PV%2003-2018/HTML/48/
Als iets de promotionele productenmarkt kenmerkt is het wel de grote variëteit aan produc-ten, geefmomenten, doelgroepen en daarmee ook de doelstellingen die de eindklant met...
Tegen het eind van 2017 dachten distributeurs voor dat jaar een omzetgroei van maar liefst 14,9% te gaan behalen, maar dat bleek toch veel te...
Uit het eind 2017 gehouden jaarlijkse PromZ Opdrachtgeversonderzoek kwam een boeiend gegeven naar voren. In tegenstelling tot voorgaande jaren bleek het onderwerp ‘prijs’ tij-dens het...
De Nederlandse distributeurs hebben in 2017 een gemiddelde omzetstijging van bijna 15% behaald, beduidend meer dan een jaar geleden door hen voorspeld werd. Voor 2018...