Branche-onderzoek - Promzvak

PromZ Market

PromZ Vak

The Supplier Days

Branche een beetje in mineur

De afgelopen jaren zijn veel, vaak fundamentele veranderingen in de branche van promo-tionele producten voorspeld. Ze lijken inmiddels allemaal in zekere mate uit te zijn...

Gezocht: originaliteit, creativiteit en lef.

Enerzijds komt de omzetgroei voort uit hogere budget-ten voor promotionele producten bij de opdrachtgevers. Anderzijds hebben distributeurs zich de laatste jaren ook ingezet om nieuwe...

Industry barometer

Industry barometer Europe. https://promzvak.nl/wp-content/uploads/flippingbook/PV_2018_04/100/

Groeiende onrust door de Alibaba’s van deze wereld

Voor 2019 verwachten de opdrachtgevers een budgetgroei van 7,3%. De omzetverwach-ting van distributeurs voor 2019 is nog optimistischer, namelijk +11,8%. In 2018 kwam hun gemiddelde...

Kerstpakketten en distributeurs. Een goede match?

Kerstpakketten en distributeurs. Is dat een goede match? Enkele tips & tricks: personalisering en custom made. https://promzvak.nl/wp-content/uploads/flippingbook/Template%20PV%2003-2018/HTML/48/

Het begrip ‘relatiegeschenk’ devalueert

Als iets de promotionele productenmarkt kenmerkt is het wel de grote variëteit aan produc-ten, geefmomenten, doelgroepen en daarmee ook de doelstellingen die de eindklant met...

2018: optimisme troef!

Tegen het eind van 2017 dachten distributeurs voor dat jaar een omzetgroei van maar liefst 14,9% te gaan behalen, maar dat bleek toch veel te...

Waarom focussen klanten zo op prijzen?

Uit het eind 2017 gehouden jaarlijkse PromZ Opdrachtgeversonderzoek kwam een boeiend gegeven naar voren. In tegenstelling tot voorgaande jaren bleek het onderwerp ‘prijs’ tij-dens het...

Distributeurs tevreden over 2017

De Nederlandse distributeurs hebben in 2017 een gemiddelde omzetstijging van bijna 15% behaald, beduidend meer dan een jaar geleden door hen voorspeld werd. Voor 2018...